Coloured schreef:Omdat ik heel slecht tegen onrecht kan, en dat heeft Gwendolyn Gregorio mij aangedaan, kan ik het niet laten om toch nog op je te reageren. En daar houd ik het dan vervolgens bij. Ik waarschuw mensen alleen voor haar en voor Chess M, mensen mogen zelf navraag bij me doen als ze willen en vervolgens kunnen ze hun eigen conclusies trekken.
Ik zou bijna denken dat jij aandelen hebt in Chess M. Ik vraag jou niet om op te treden als advocaat?! Ik heb sterk de indruk dat ze jou gebruikt om positieve verhalen over haar in de wereld te brengen. Ik vind jouw reakties zeer verbazend. Ik meld in dit topic wat ik weet en zelf heb meegemaakt met Gwendolyn Gregorio en jij gaat volledig als een leeuw in de verdediging voor deze mevrouw terwijl je zelfs niet eens de moeite neemt om bij mij te informeren wat ik dan precies heb meegemaakt met haar. Hoezo gekleurd en suggestief... Maar dit even terzijde.
Je beweert dat je 10 veulens op Gestut Falkenhorst van Chess M kent, dan hoef je toch geen navraag te doen? Als je ze kent, heb je ze volgens mij ook met eigen ogen gezien, net zo als ik met eigen ogen heb gezien dat de zaadjes van Chess M onder de microscoop niet zo zwemmen als ze zouden behoren te doen. Laten de criteria in Duitsland nou anders zijn voor de kwaliteit van sperma dan in Nederland...
Geen wonder dat Chess M volledige medische gekeurd is (dus ook op sperma telling) om jouw woorden te gebruiken.
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij medisch goedgekeurd is...afgekeurde paarden zijn namelijk ook gekeurd![]()
Ik weet inmiddels genoeg over mevrouw Gwendolyn Gregorio en over haar hengst Chess M.
De wijze mens doet zijn voordeel met mijn bericht.
Wat ik niet tegen kan is dat men hun eigen ongenoegens in het openbaar luchten en dan de naam en reputatie van een goede fokker probeert af te doen!
Dit gebeurt heel veel in Nederland en als je het over bont begint hier op bokt EN durft Gestuet Falkenhorst's hengsten aan te raden dan komt er altijd iemand van haar concurrentie met een of andere verhaal, terrecht of niet laat ik in het midden omdat een verhaal heeft altijd twee kanten.
Dat u misschien zelf een slechte ervaring hebt gehad met deze dame en/of de geleverde sperma kan, dat u nog gepiekert over die ervaring blijkt uit je respons, maar wat mij stoort is dat je iemand en haar hengst zwart maakt in een openbare forum. Zoek maar waar je wil en nergens zal je klachten vinden van andere mensen gewoon simpel weg omdat die niet bestaan. Er is al zoveel slijk richting deze dame hier op bokt gegooit ... nb altijd door mensen die hetzelfde 'type' of 'kleur' fokken als zij ... dat ik het altijd opneem voo haar.
Maar zoals eerder gezegt ... ik zal navragen wat betreft het aantal veulens (en ik geef toe dat ik misschien de 2008 geborenen bij geteld hebt); deszelfde tijd zal ik ook vragen achter Chess M's sperma kwaliteit en wat de problemen waren met een Nederlandse fokker.