[H] Springhengst gezocht voor 6j marome x landeur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 10:45

Dakario schreef:
wat denk je dan anders van Colman? die komt uit dezelfde vaderlijn als cicero alleen uit soepeler moederlijn.

http://www.keros.be/nl/hengsten/hengstf ... ros_id=590

Colman heb ik ook al eens aan gedacht, maar hier hetzelfde als bij thunder: Colman zelf spreekt me iets te weinig aan, al doen zijn nakomelingen dat wel...

Dorien: Van Balou, hebben wij er eentje eh en die heeft veel maat, zéér goed bewegen en echt een chique'ske, maar wel veel meer bloed, sensibiliteit en rilligheid dan de moeder en de deze is sensibel en bloederig genoeg :)
Maar Cardento was ondertussen inderdaad afgevallen omtrent de maat. En Wexford is zelf wel 1.66-1.67m, maar tis het eerste veulentje en da willen we dus liever niet riskeren :P

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:41

Van Colman heb ik al gehoord dat hij geen echte grotenakomelingen geeft, maar was maar uit 1 bron, dus veel weet ik er dan ook niet van.

CAS_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:24

hey,
Ik heb het is bij Carlo nagevraagd...
Hij vond balou een goede hengst omdat hij een zeer goede techniek heeft, goed gebouwd is, ook omdat hij kort in de rug is en licari vrij lang in de rug is. Ik heb het ook gevraagd van het bloed en hij zei wel dat balou vrij veel bloed geeft maar dat dat voor hem geen probleem is, enkel voor zijn ruiter :p
groetjes