[***] schreef:Ik vraag me trouwens af wat er mis is met een schuine schouder.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
TS: waarom wil je een minder schuine schouder?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CubaLibre schreef:De moeder van deze merrie had (voor mijn rug) teveel knie actie, deze merrie heeft dat dus helemaal niet en haar draf is krachtig en ruim genoeg maar ze komt er van voor niet zo uit als dat ik graag zou willen zien. Iedereen in mijn omgeving zegt dus dat ze n schuine schouder heeft en daarom er niet uit kan komen.
CubaLibre schreef:@cristinaa: Dat er hengstenhouderijen zijn die er meer hebben en dat daar de prijzen een heeel stuk hoger zijn kan ik me iets bij voorstellen maar ik zou in elk geval wel wat meer keuze willen hebben.
Oke dat ik zeg dat t n nadeel is voor mij is omdat ik het liefst iets meer keuze zou willen hebben, ik zeg niet dat het geen goede of mooie hengsten zijn hoor absoluut niet! Want persoonlijk vind ik Don cremello een ontzettend mooie hengst en die staat ook op mijn lijstje....
Lindy1982 schreef:wilde je ook een hengst van stoeterijdubois adviseren alleen kwa hoogte niet want het zijn echt pony's
welke je dan eventueel wel kan doen is don carino du bois zijn vader is 163 m
misschien als je mazzel hebt fokt de maat mee, ik heb die mazzel wel
Heb een veulen van dicaprio du bois en een veulen van don carino du bois
J_Dance schreef:heey hoi
wat een ontzettend gedram omdat je dan toevallig geen stamboek merrie hebt.
mensen er loopt op het moment een merrie internationaal zonder dat de moeder bekend is, get a life...
groetjes
cristinaa schreef:Lindy1982 schreef:wilde je ook een hengst van stoeterijdubois adviseren alleen kwa hoogte Piet want het zijn echt pony's
welke je dan eventueel wel kan doen is don carino du bois zijn vader is 163 m
misschien als je mazzel hebt fokt de maat mee, ik heb die mazzel wel
Heb een veulen van dicaprio du bois en een veulen van don carino du bois
Kleine Correctie : de vader van Don Carino is de EK -goud dressuur pony Deinhard B (v Dornik B) die een stokmaat heeft van 1.47m. De moeder en de vader van Deinhard en van Don Carino zijn allen D maat. De veulens van Don Carino du Bois vallen in de normale maat pony's. Gebruik je Don Carino dus op een D maat, krijg je zeker geen groot paard.
CubaLibre schreef:@fokfanaat: die foto is van eind oktober ergens en daar was ze dus al 2,5. Daarnaast ben ik niemand tekst en uitleg verschuldigd en dus wil ik er ook niet meer over in discussie gaan hoe of waarom ik longeer.
Ik vraag alleen advies voor een hengstenkeuze, that's it!
@Paintlinger: thanks! Ik heb al zitten kijken naar Don Cremello du Bois, vind dat een mooie jonge hengst en die spreekt me wel aan.
Waarom zou je voor een Neron nakomeling gaan?