[H] Duitse hengst voor Fürst Heinrich x Davignon I

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:58

liliputter schreef:
Inderdaad kun je met Ferro bloed het achterbeen versterken, ook met ander bloed trouwens. Deze mag zo vanaf de foto gezien wat meer front hebben, denk hierbij aan Special D (ferro bloed). Je zegt dat jouw merrie meer bloed mag hebben, dan zit je opzich met Special ook goed, maar kijk ook eens naar Metall (ook Ferro). Komen hele chique paarden van!

Ik sluit me hier idd bij aan :j
Al lever je bij Metall vaak wel in op de stap :)

Lilliputter

Re: [H] Duitse hengst voor Fürst Heinrich x Davignon I

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:02

Wel vaak, maar gelukkig niet altijd :) Moet zeggen dat onze Metall tot nu toe nog een hele fijne stap laat zien. De Krack merrie waar zij uit komt heeft en gemiddelde stap.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:03

Mocht je voor een duitser willen gaan zou ik eens kijken naar Swarovski bij http://www.gestuet-sprehe.de/
Is wel een Sandro hit, maar echt wel 1 van de betere.

Wat bloedtechnisch een intressante hengst nog is: Christ. Ook bij sprehe.
Staan ook wel filmpjes van op youtube.

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 18:47

@ Rhea: Ga zeker eens bij Hotline kijken. Wil graag naar wat hengstenshows in duitsland volgend jaar dus ga eens kijken waar hij komt!

@Youngster: Stappen kan deze merrie gelukkig goed, maar inderdaad iets om rekening mee te houden. Toch spreekt Special D mij meer aan dan Metall. Special geeft toch ook chique paarden?

Ga ook eens kijken bij Swarovski en Christ. Ben benieuwd!