Alleen djamaï spreekt me niet zo ook.. Capri wel

Zal ze eens laten zien aan eigenaresse, dankjewel alvast!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ponyparadijs schreef:Je moet maar eens kijken op http://www.stoeterijdubois.nl/nl/
Daar staan hengsten op met een heel fijn karakter!!
ik heb geen aandelen daar hoor! Maar het lijkt er wel bijna op he!
) Zowiezo zijn de duits gefokte hengsten wat rustiger in het koppie

Minjon schreef:Maar de du bois hengsten vind ik toch wel het geweldigst
Hebben jullie ervarungen met de hebgsten (incl de du bois?)
Ik heb vrij laat in het seizoen gedekt want ik had de merrie laat aangekocht, maar ze heeft in 1 keer gepakt. Ze dekken daar mooi regelmatig waardoor de kans op dracht gewoon groter is.
Dat zegt iets over de hengsten daar, maar ook zeker iets over de eigenaars!
lianne125 schreef:ik heb ook met Lord S gedekt dit jaar. ik ben enorme fan van het Le Matsjo bloed vanwege de zeer kindvriendelijke en goede karakters. de dochter van mijn pony had vorig jaar een zoon van Di Caprio du Bois aan de voet maar ik vond dit veulen ietwat tegenvallen. wil niet zeggen dat de hengst niet goed fokt maar vond hem niet helemaal bij mijn merrie passen. ook vanwege de inteelt.
ponyparadijs schreef:lianne125 schreef:ik heb ook met Lord S gedekt dit jaar. ik ben enorme fan van het Le Matsjo bloed vanwege de zeer kindvriendelijke en goede karakters. de dochter van mijn pony had vorig jaar een zoon van Di Caprio du Bois aan de voet maar ik vond dit veulen ietwat tegenvallen. wil niet zeggen dat de hengst niet goed fokt maar vond hem niet helemaal bij mijn merrie passen. ook vanwege de inteelt.
Mag ik vragen waarom je dan met Di Caprio hebt gedekt?
Moet eerlijk zeggen dat ik nu denk dat jullie gewoon voor een hengst gaan die dichtbij staat!
Als ik het goed lees heeft zij zelf niet eens voor Di Caprio gekozen en als ze dat wel had gedaan was het voor haar net zo ver weg geweest als voor jou.
goeroe schreef:Zo Lau, jij draagt het hart wel weer op de tong.Als ik het goed lees heeft zij zelf niet eens voor Di Caprio gekozen en als ze dat wel had gedaan was het voor haar net zo ver weg geweest als voor jou.
ponyparadijs schreef:Dat van mijn hart op de tong dat wist je toch al? Of is dat ineens nieuws voor je?
En heb ik nu scheel gelezen dat jij er uit haalt dat ze zelf niet voor Di Caprio heeft gekozen?
Op het moment dat haar pony is gedekt zaten de Du Bois nog in Obdam. En de hengst die ze nu heeft gebruikt (LordS) staat ook hier in deze regio!
Ze heeft het over de dochter van haar pony, dus ik heb maar aangenomen dat dat dan niet haar eigen pony is. Misschien heb je ook wel gelijk hoor, maar ik vind het nogal snel geconcludeerd.