Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MamboBeach schreef:Zijn er nog mensen die hier een goede kijk op hebben?
sarabande schreef:Een 13 jarige die Z loopt is nu niet echt iets waar een fokker trots op moet zijn. Lijkt me ook een beetje totaal off topic
ceasario schreef:MamboBeach schreef:Nog een erg jonge hengst! Maar dat vind ik niet erg hoor!
Die aansluiting...
Dodonastam 2x en massa van Farn 2 x
Beter dan een box in Gassel
Bucephalus schreef:MamboBeach schreef:Zijn er nog mensen die hier een goede kijk op hebben?
Ik zou me even verdiepen in het advies van de 'oudjes'. Kijk even wat zij inmiddels met hun fokkerij hebben bereikt i.p.v. te roepen om meer en doe er je voordeel mee, zou ik zeggen
.
sarabande schreef:ceasario schreef:Terwijl ik niet goed kan volgen wat Jazz in jouw advies doet...
Ik raad hengsten met Jazz erin af, omdat het karakter uit de moederlijn komt
Jazz = moeder Ulster x Amor
Merrie TS = moeder Ulster x Amor
Voor iemand met een beetje kennis zou dat duidelijk moeten zijn.
sarabande schreef:Ik raad hengsten met Jazz erin af, omdat het karakter uit de moederlijn komt
Jazz = moeder Ulster x Amor
Merrie TS = moeder Ulster x Amor
Voor iemand met een beetje kennis zou dat duidelijk moeten zijn.
dym_whis2 schreef:het ligt er natuurlijk aan wat voor kleur je wilt. want in de afstammeling zag ik vos en zwart staan.
en het kontje is wat aan de smalle kant, maar verder heeft ze een mooie bouw. het is denk ik het beste een paard te nemen die een beetje dezelfde bouw heeft en ik weet ook niet wat voor soort karakter je een beetje wil
maar ik zal even voor je kijken naar hengsten
fientje5 schreef:s0173957 schreef:Kijk naar Donnerhall-bloed, klikt zeer dikwlijs enorm goed met Rubinstein in de vaderlijn...
Hoe is het eigenlijk met jou daddy Cool veulen?
Zijn er nog recente foto's?
Ben je naar de primering geweest? En???..............
sarabande schreef:Een 13 jarige die Z loopt is nu niet echt iets waar een fokker trots op moet zijn. Lijkt me ook een beetje totaal off topic