Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en ik zal je ook nog even iets vertellen, een hengst kost onwijs veel tijd, heel wat meer als een normaal paard (ruin/merrie) en al helemaal een arabier! Djamal moet 3 x per dag intensieve beweging hebben, ochtend middag en savonds en daarbij komt ook nog eens kijken dat je een HENGST hebt dus een ongelukje zin in een klein hoekje en dan krijgen de ballen de schuld. Ook nog eens daarbij zijn er bijna geen stallen die hengsten willen, en mocht dat wel het geval zijn, zal het zwaar worden 
niet omdat jij denkt dat het leuk is om een hengst te hebben moet je er ook egt een hebben... lifaya schreef:Hihi de penny droom
Geloof me je kan niet een goede hengst voor maar 2000 euro vindenen ik zal je ook nog even iets vertellen, een hengst kost onwijs veel tijd, heel wat meer als een normaal paard (ruin/merrie) en al helemaal een arabier! Djamal moet 3 x per dag intensieve beweging hebben, ochtend middag en savonds en daarbij komt ook nog eens kijken dat je een HENGST hebt dus een ongelukje zin in een klein hoekje en dan krijgen de ballen de schuld. Ook nog eens daarbij zijn er bijna geen stallen die hengsten willen, en mocht dat wel het geval zijn, zal het zwaar worden
Een arabische hengst wil iedereen wel, maar het is hard werken! En je krijgt het niet zomaar! En al helemaal niet voor 2000 euro! Je moet realistisch denkenniet omdat jij denkt dat het leuk is om een hengst te hebben moet je er ook egt een hebben...
hengst klinkt stoer maar het is egt knoeperhard werken! isaja schreef:Heb je wel nagedacht over de kosten die je per maand kwijt bent?
Dan heb je een paard van 2000 euro maar dan heb je maandelijkse stal/pensionkosten, da-kosten etc hier zijn al zoveel topics over gewijdt wat een paard per maand gaat/kan kosten.
Kun je dat permiteren??