[H][wb] welke heartbreakerzoon voor marne de darmenxPapaII

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 21:41

We hebben zojuist in overleg met fokker om mijn merrie toch te laten dekken. maar voor dit jaar zal het niet gaan. dus gaan we in maart beginnen. We twijfelen tussen der senaat en actionbreacker. Welke vinden jullie het beste?

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:49

Dakario schreef:
We hebben zojuist in overleg met fokker om mijn merrie toch te laten dekken. maar voor dit jaar zal het niet gaan. dus gaan we in maart beginnen. We twijfelen tussen der senaat en actionbreacker. Welke vinden jullie het beste?

kwalitatief: op dit moment zonder twijfel Action breaker! Der Senaat sprak me in het begin erg aan, maar heeft me toch al een paar keer doen twijfelen. Maar kan je Action breaker nog verkrijgen?
Wij hebben 2jaar geleden een veulen van Action breaker verloren en moesten toen een andere hengst nemen het jaar daarna, omdat action breaker verkocht was naar Amerika ofzoiets.

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 21:52

Karennnn schreef:
Dakario schreef:

kwalitatief: op dit moment zonder twijfel Action breaker! Der Senaat sprak me in het begin erg aan, maar heeft me toch al een paar keer doen twijfelen. Maar kan je Action breaker nog verkrijgen?
Wij hebben 2jaar geleden een veulen van Action breaker verloren en moesten toen een andere hengst nemen het jaar daarna, omdat action breaker verkocht was naar Amerika ofzoiets.

ja hij is verkocht maar sperma is nog beschikbaar denk ik.

petraaken

Re: [H][wb] welke heartbreakerzoon voor marne de darmenxPapaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:00

Moderatoropmerking:
Graag nog even een standfoto van de merrie

Al eens aan Dayano gedacht? Donnerhall zoon (oké dressuur en zal dus het gangwerk verbeteren) uit de betere springlijnen van Holstein. Voor zover ik weet loopt hij in België beide disciplines.