youngster schreef:Ik zou dan voor Vivaldi gaan
Die past imo beter erbij dan Johnson. Dan behoud je ook een beter gebruikend achterbeen dan bij Johnson.
Mee eens
! Om die reden zou ik ook voor Vivaldi gaan... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voors en tegens wat betreft de Jazz zonen vliegen me om de oren.
)

_Lorette_ schreef:Mijn lijstje nu:
- Johnson (tja, toch voorkeur voor Johnson boven Vivaldi)
- San Remo
- Uphill
- Oscar
Ik krijg deze hengsten niet uit mijn hoofd. Maakt niet uit wat er verder nog over gezegd wordt.
Stel dat alleen deze vier hengsten gebruikt zouden kunnen worden voor mijn merrie, in welke volgorde zouden jullie ze dan zetten?
Qua achterbeen kan je merrie het wel hebben. 

Huppelen meer. Ik vind het leuk om te doen in de training, maar op concours wordt ik ziek van de zenuwen en ik ben er ook afgrijselijk slecht in. Dus het paard hoeft niet te kunnen springen. 80 centimeter / 1 meter moet elk paard kunnen halen.

_Lorette_ schreef:Het is inderdaad een verre van spannend rijtje. Durf ergens niet zo goed af te wijken naar wat ander bloed... Kroonjuweel had ik wel bekeken. Leek mij ook interessant, maar kon niet heel veel over zijn nakomelingen vinden. Daar heb ik overigens ook nog niet gek lang naar gezocht, omdat ik als een kip zonder kop naar informatie zoek over bijna elke hengst.

Amanda schreef:_Lorette_ schreef:Het is inderdaad een verre van spannend rijtje. Durf ergens niet zo goed af te wijken naar wat ander bloed... Kroonjuweel had ik wel bekeken. Leek mij ook interessant, maar kon niet heel veel over zijn nakomelingen vinden. Daar heb ik overigens ook nog niet gek lang naar gezocht, omdat ik als een kip zonder kop naar informatie zoek over bijna elke hengst.
Jura hier op bokt heeft een nakomeling van Kroonjuweel.
Ik heb Kroonjuweel afgelopen donderdag op de foto gezet. Evenals een nakomeling van hem (Gribaldi x Kroonjuweel). Bij interesse kan ik wel wat foto's doorsturen
Hij heeft overigens Prix St. Georges gelopen en geen ZZ-Zwaar zoals ergens in het topic staat.
Hij staat ter dekking bij http://www.dressuurstal-adm.com