Euhm.... Dan zeg ik Métall. Brengt goede dressuur en springpaarden, maar kan ook hete paarden brengen dus is misschien in combinatie met jouw merrie niet optimaal... Ik zoek nog even verder...
jelle2005
Geplaatst: 17-03-09 22:18
San Remo kan ook. Wij hebben vorig jaar een San Remo uit een Ferro gehad en die was helemaal zwart.. De merrie is ook groot ongeveer 1.78m en de San Remo is er nog en dat is een mooie grote langgelijnde enter nu..
Galupy
Geplaatst: 17-03-09 22:18
Metall op een Ferro merrie dat lijkt me niet echt de beste keus.
San Remo is een wel een goede optie, de kleur is in ieder geval zoals gewenst en geeft ook goede karakters. Gribaldi daarentegen is misschien wat lastiger met karakter.
Ook Kroongraaf zal ik er niet snel opzetten, fokt vaak ook pittige paarden en niet altijd zwart.
_Tomba_
Geplaatst: 26-03-09 00:01
Voice is ook nog n optie, lijkt het goed te gaan doen. We hebben er ook n jaarling van, erg fijn beest!
fantastique
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-09 08:42
Hartstikke bedankt allemaal voor het meehelpen. Volgens mij is de eigenaar er niet zo hard mee bezig. Ik denk zelfs dat ik er alleen mee bezig ben. Ik ga er een aantal bekijken. De foto gaat helaas niet lukken. Maar ik blijf zoeken.
Als we iets gevonden hebben horen jullie het natuurlijk.
Ja hebben we naar gekeken. De eigenaar van het paard wil het liefst een paard die GEEN wit heeft. Dus het zou wel een optie kunnen zijn. Maar liever een paard zonder witte voeten.
_Tomba_
Geplaatst: 22-04-09 21:00
waar gaat dit nog over, liever een hengst zonder witte voeten:S
Ja ik kan er ook niks aan doen. Zoals ik al eerder heb gezegd is het niet mijn paard. Ik help hem alleen met zoeken. Als dat wil dan kan ik daar toch niks aan doen. Mij zou dat ook niet uitmaken. Maar het is zijn merrie en het is zijn geld.