Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aslo schreef:[***] schreef:Rijpaard x tuiger heb je een beetje een vlees noch vis kruising. Voor de rijpaardfokkerij niet interessant en voor de tuigpaardfokkerij ook niet.
Aangezien ze het veulen zelf wil houden, lijkt me dit niet zo ter zake doen. Bovendien kun je er verdraaid mooie en vooral goede sportpaarden aan over houden. Een voorbeeld staat bij ons op stal. En 2 volle zussen dito vwb prestaties.
shan schreef:Waarom wil je niet perse een goedgekeurde hengst?
Je krijgt er dan in ieder geval een papier bij.
Verder heb je dan ook enig idee (als je een bewezen hengst neemt tenminste) wat hij vererft.
Sinelia schreef:Ik heb gekeken bij Parcival. Die valt om twee redenen af. Ten eerste is hij vos en ten tweede kwam ik stukken tegen dat hij al te makkelijk was en wel kon drammen en dat kan die van mij ook. Dus dat wordt hem niet. Ik ben ook Special D tegen gekomen die lijkt me ook wel wat.
Ik hoef niet persee een goedgekeurde, in de topsport lopende hengst (lijkt misschien wel zo, maar dat zijn de eninge die ik kan). Dus als iemand nog een andere tip heeft.