Hengst keuze voor Dialy Diamond x Ferro merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:54

Phonix schreef:
Paarden met aangeboren problemen zoals krampbenen, hanetred, luchtzuigen, problemen met de botten en zo voort. Net zoals Le Formidable, er staan zo veel van te koop online die iets hebt op de keurings rapport.

Interessant. Heb je een paar linkjes?

Babootje

Re: Hengst keuze voor Dialy Diamond x Ferro merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:00

Indian Rock heeft WFFS; zou ik om die reden al niet gebruiken.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:04

Babootje schreef:

Ik vind het goedkeuren van een hengst met een röntgenologische bemerking eigenlijk zwaarder wegen dan fokken met een hengst met WFFS.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:08

janderegelaa schreef:
Babootje schreef:

Ik vind het goedkeuren van een hengst met een röntgenologische bemerking eigenlijk zwaarder wegen dan fokken met een hengst met WFFS.

Ik ook en ik weet ook dat WFFS geen probleem is, zolang je maar niet aan een drager paart, maar er is 50/50 kans op het fokken van een drager en dat is weer lastig voor verkoop. Men wil het toch liever niet zien.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:10

Babootje schreef:
janderegelaa schreef:

Ik ook en ik weet ook dat WFFS geen probleem is, zolang je maar niet aan een drager paart, maar er is 50/50 kans op het fokken van een drager en dat is weer lastig voor verkoop. Men wil het toch liever niet zien.

Maar op de foto niet goed krijg je op een gegeven moment toch een keer terug. Ook bij verkoop.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

janderegelaa schreef:
Phonix schreef:
Paarden met aangeboren problemen zoals krampbenen, hanetred, luchtzuigen, problemen met de botten en zo voort. Net zoals Le Formidable, er staan zo veel van te koop online die iets hebt op de keurings rapport.

Interessant. Heb je een paar linkjes?

Ik mag het niet delen omdat het gezien wordt als paarden advertenties, maar je moet soms kijken in die Facebook verkoop groepen. Ik heb het opgemerkt dat hij daar vaker voorbij komt met een bemerking.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:24

janderegelaa schreef:
Babootje schreef:

Ik ook en ik weet ook dat WFFS geen probleem is, zolang je maar niet aan een drager paart, maar er is 50/50 kans op het fokken van een drager en dat is weer lastig voor verkoop. Men wil het toch liever niet zien.[/quote]

Mijn merrie is vrij maar liever laat ik een hengst staan als die WFFS heeft. Problemen hoef je niet te kopen ;-) Die kun je nog genoeg krijgen..

Ik zal er eens op gaan letten Phonix. Van Le Formidable wist ik het.

Door het filmpje wat ik gezien heb spookt Be Proud door mijn hoofd en vind dat wel een gave hengst.