Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zooist schreef:sliert schreef:Mijn Johnson is eerder het type Labrador, terwijl zijn moeder juist heel heet is.
Hahaha!
Trekken ze achter niet erg op naar de staart?
Zooist schreef:sliert schreef:Mijn Johnson is eerder het type Labrador, terwijl zijn moeder juist heel heet is.
Hahaha!
Trekken ze achter niet erg op naar de staart?

janderegelaa schreef:ik zie zo nu en dan best knappe nakomelingen van Johnson, maar zijn rapport zag ik in het echt toch wat anders (best kans dat ze beter uitgroeien) [F-AM] afstammelingenkeuringen 2006In zijn afstammelingenrapportage wordt ook niets verteld over hakkentrekken, alleen maar dat zijn veulens een goede beentechniek hebben.
ART_UMA schreef:janderegelaa schreef:ik zie zo nu en dan best knappe nakomelingen van Johnson, maar zijn rapport zag ik in het echt toch wat anders (best kans dat ze beter uitgroeien) [F-AM] afstammelingenkeuringen 2006In zijn afstammelingenrapportage wordt ook niets verteld over hakkentrekken, alleen maar dat zijn veulens een goede beentechniek hebben.
Suzanne F. schreef:Ik ken weinig leuke Rhodium's.

Oakland1990 schreef:Het probleem is bij jou opgelost. Maar dit is imo een karaktertrek die ze dus ook kan vererven... Wil je een veulen fokken waarvan je op voorhand al weet dat die misschien hetzelfde karakter heeft, ongeacht de kwaliteiten?