kara schreef:Wat denken jullie van Kingston JZ ( Toto jr x Turbo magic)
Ik vind het een prachtige hengst
Hele fijne hengst die erg goed kan lopen.
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
nikkietjuh schreef:Ik zou me niet te druk maken over het achterbeen van je merrie. Dat zit in die moederlijn goed verankerd. Alle nakomelingen van de moeder hebben hetzelfde krachtige en snelle achterbeen. Lengte in het voorbeen en schoudervrijheid is een groter aandachtspunt.
Ik vind Gunner zeer zeker een optie. Alle veulens die ik tot nu toe heb gezien steken goed in elkaar en zijn erg functioneel. Daarnaast springt het meewerkende karakter en de nuchterheid er echt uit.
Teletekst schreef:nikkietjuh schreef:Ik zou me niet te druk maken over het achterbeen van je merrie. Dat zit in die moederlijn goed verankerd. Alle nakomelingen van de moeder hebben hetzelfde krachtige en snelle achterbeen. Lengte in het voorbeen en schoudervrijheid is een groter aandachtspunt.
Ik vind Gunner zeer zeker een optie. Alle veulens die ik tot nu toe heb gezien steken goed in elkaar en zijn erg functioneel. Daarnaast springt het meewerkende karakter en de nuchterheid er echt uit.
Ik zou het achterbeen juist verankerd laten en er niet op toegeven, voor je het weet fok je teruguit.