Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)en een kort 17" zadel met franse kussens past net. Daar pas ik met mijn confectiemaat 38 eigenlijk net niet lekker in...) 

KoudbloedKim schreef:Bralindy, daar heb ik ook alle hengsten al bekeken.
Ik heb van iemand anders gehoord dat 60% van alle 'Tinkers' PSSM(?) heeft.
Sublime Sponte vind ik écht prachtig!Hij toont groot, maar ik kan geen stokmaat vinden op zijn site.
En zou zo'n hengst ook andere rassen dekken?
Die wil ik misschien ooit ver in de toekomst voor Moor misschien gebruiken (of 2-jarige Shire). Ooit.. als ik meer geld heb

), eigenaren hebben dus nog twee Shirehengsten, en ook nog tweetal Tinkers. Weliswaar geen hengsten, maar dan kan je qua bouw eens vergelijken. Tinkers zijn allebei cobtype (de merrie NL kampioen zelfs)
Denk ook dat hij goed bij Kim zou passen. Hij is zwaar van type maar niet log, en is dressuurmatig echt heel fijn. Hij beweegt goed, heeft veel souplesse en is vanaf het beleren al enorm licht aan de hulpen. Hij staat mooi in het rechthoeksmodel met voldoende ruglengte. Qua beenwerk doet hij niet onder aan de gemiddelde Belg, ik heb ze de laatste keer op de Nationale in Den Bosch luxer zien staan dan hem.

) een knuffel he. En niet stiekem Branagh mee smokkelen he, de clown.