Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Tobiaspruim schreef:Ik zou toch een c hengst Nemen want, als mensen een d pony willen willen ze bovenin de maat en dat gaat niet lukken met een C merrie dus dar verkoopt minder goed. en goede C sportponys zijn heel veel gevraagd.
wil je hem ook laten inschrijven in een stamboek?
Daar ga ik nog steeds in mee.
Met een arabier fokken zou ik persoonlijk niet doen bij deze merrie. Een arabier moet een arabier blijven vind ik.
set_elkol schreef:Cemlys schreef:Daar ga ik nog steeds in mee.
Met een arabier fokken zou ik persoonlijk niet doen bij deze merrie. Een arabier moet een arabier blijven vind ik.
ik wilde nog even terugkomen op deze quote, ik vind de opmerking een arabier moet arabier blijven heel apart. NRPS heeft AV bloed, Welsh NWR heeft AV bloed, neem bijvoorbeeld de hengst Isarco, meer dan 70% bloed.
Elk ras moet zn ras blijven maar daarnaast bestaan er nou eenmaal stamboeken die voortkomen uit verschillend bloed. Dus wat bedoel je daar precies mee.
set_elkol schreef:Omdat Blue te correct en leuk is om te laten staan, en ik geniet er echt vanSnap dat veel mensen vinden dat er al teveel paarden op de wereld zijn en dat is ook zeker iets om rekening mee te houden.