anneliesdj schreef:Ja het klopt ook wel maar zo kun je eindeloos in rondjes blijven draaien
Vandaar die gniffel.
oh zo...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisch schreef:toch branka ben ik erg benieuwd waarom je zoveel fokt met dieren die geen vol(blauw)papier hebben of kruisingen...
Fries (10% tuigerbloed) drachtig
Info: Vader: Quamarin, is ongeveer 1.70. Drachtig van Bacardi, 13 april uitgerekend
Ras: Fries Info: Dochter van Geerty, Is dus bij ons geboren en beleerd. Is 1.56 hoog. Drachtig van Herman, 18 april uitgerekend.
Ras: Oldenburger x Fries Info: Dochter van Passoa, is drachtig van Bacardi, 29 mei uitgerekend. Passie is 1.68 hoog.
Ras: New Forrest Info: Gekocht als maatje bij Monello, we willen geen paard of pony alleen hebben staan. Word dit jaar ook gedekt door Monello. Linda is ongeveer 1.40
Ras: Reinisch Deutsches Kaltblut. Info: Is ook uit eigen fok. Haar moeder is verkocht toen ze nog een veulen was. We gaan haar dit jaar beleren en onder de hengst doen.
Ras: OldenburgerInfo: Dochter van Passoa. Papa Micheal. Zij zal volgend jaar onder het zadel gaan en onder de hengst
dat zijn 6 veulens dit jaar!.... er zijn zoveel goed gefokte paarden te koop waarom dan met zulke dieren fokken..
ik ben toch erg benieuwd
Orrie_VBW schreef:De oudste nakomeling is dus 3.
Ik heb er op het moment geen duidelijke standfoto van.
Die is op het moment mooi uitgegroeid, heeft mooie ruime gangen en kan zeer goed springen.
maar verder nog niet ondr het zadel, wel al gelongeerd, gaf geen kik op de singel.