Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamoreliefje schreef:Heb hem eens live in actie gezien, nja volgens mij had hij niet zijn beste dag. Amazone was na afloop ook niet zo heel tevreden
.
Maar het idee van Hotline vind ik ook niet zo verkeerd. Heeft mooie en goed bewegende nafok. Enkel op foto's zou ik mij toch paar vragen durven stellen. Hij heeft ze niet altijd goed ( kan ook aan de moeders liggen natuurlijk).
En een Don schrufro?
Maar beetje duur, voor eerste veulen

Kelly_Taco schreef:Ik ben zelf erg fan van Quarterback maar ik heb totaal geen idee hoe hij in de bloedlijn met jouw merrie loopt.
Niet zijn meest geweldige film maar vond even geen betere
http://www.elitestallions.co.uk/index.p ... eid=68&L=0
Hmm en nu kan ik eigenlijk niet vinden of hij KWPN approved is.
Als je een onberijdbaar paard zoekt voor de TS moet ze zeker met Quaterback fokken.
.
Vooral zijn twee achterbenen werkten perfect !!!
(misschien iets interessanter dan WW, vanwege de mv)
Rhea schreef:Kaja schreef:Echter ben ik wel van mening dat 'waar rook is, is vuur'.....
Geruchten komen niet zomaar ergens vandaan, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat er dan met elke hengst wel 'iets' zal zijn.
Maar bedankt voor je inbreng

). En de moeder van WW is echt geweldig!!
Kel2004 schreef:Amazing Star. Die is al veel voorbij gekomen, vaak weer weggeschoven vanwege Flemming, maar nu toch weer duidelijk in de running, Ferro erachter spreekt me aan(misschien iets interessanter dan WW, vanwege de mv)
Maar ik vraag me af of Willie rassig genoeg is voor deze twee laatst genoemde hengsten.
Dat is een en al bloed!
Fokken blijft gokken