Kaja schreef:_San87_ schreef:Ik heb kennelijk niet goed gelezen
Ach geeft niks, overkomt de beste...![]()
Daar heb je wijsneuzen voor, zoals ik, die je er graag even op wijzen![]()
Ik houd van wijsneuzen

En nu naar weer ontopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essiesilly schreef:ja hoor, einnnndelijk heel het topic doorgelezen haha
wat ik nog niet gehoord heb en wat ik eigenlijk best gek vind. is united, je zegt dat ze wat lang is in het middenstuk (united geeft wat kort in midden stuk) behoud je het achterbeen zeker, goed opwaarst bewegen met veel souplesse, constant fokken en heb er eigenlijk nog geen iele beesten van gezien (ook maat!)
ik vond don schufro ook een heel goede keus maar ja dat wil je niet
sarabande schreef:essiesilly schreef:ja hoor, einnnndelijk heel het topic doorgelezen haha
wat ik nog niet gehoord heb en wat ik eigenlijk best gek vind. is united, je zegt dat ze wat lang is in het middenstuk (united geeft wat kort in midden stuk) behoud je het achterbeen zeker, goed opwaarst bewegen met veel souplesse, constant fokken en heb er eigenlijk nog geen iele beesten van gezien (ook maat!)
ik vond don schufro ook een heel goede keus maar ja dat wil je niet
Ja het is een heel boekwerk he. Maar zoals je weet had ik een bloedje van United, dus die gok durf ik niet aan + dat ik even weg wil blijven van Trakehner bloed.
Don Schufro klinkt ook niet verkeerd, maar ik heb even geen zin in het gedoe van met de merrie naar Duitsland rijden en zo. En er zijn echt nog wel hengsten hoor
s0173957 schreef:Naar Duitsland rijden voor Don Schufro zou ook niet echt veel uithalen aangezien hij in Denemarken gestationeerd is. Dus ook naar daar moet het sperma getransporteerd worden.
Bij de Ijzeren Man werken ze idd al jaren samen Schockemöhle dus die hebben Don Schufro al jaren in hun aanbod.
En de keren dat wij met de Ijzeren Man hebben samengewerkt voor sperma van Schockemöhle is dat elke keer prima gegaan!
En aangezien z'n veulens dus wel gewoon in het vb worden opgenomen...
Ik zie voor een merrie met deze kwaliteiten en verbeterpunten niet direct een betere match.
Maar je zegt zelf nog enkele namen in je achterhoofd te hebben die nog niet zouden genoemd zijn. Zin om deze in de groep te gooien?