Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande schreef:pioade schreef:Wat een toeval!!
Ik heb de moeder van deze merrie in mijn bezit. Ik heb haar gekocht toen ze drachtig was van dit veulen. Veulen is bij de vorige eigenaar gebleven die haar later verkocht heeft. Veulen ben ik toen uit het oog verloren en nu vind ik haar door een tip van bokker hier terug!
De merrie van TS heeft een slechte start gehad en is waarschijnlijk daardoor klein gebleven. Moeder (mijn paard) is 1.65m.
TS als je contact wilt, pb me dan!
Heb je een foto van je merrie???
Omdat je haar drachtig kocht, was die slechte start bij jou??? Maar zelfs na een slechte start blijft een paard niet zo klein, die gaat uiteindelijk de eigen maat halen.
Sandrohit schreef:Ik ben wel erg benieuwd waarom je nu een foto van die merrie wilt zien?
Het zou toch niet zo kunnen zijn dat jou mening hierdoor veranderd?
sarabande schreef:Sandrohit schreef:Ik ben wel erg benieuwd waarom je nu een foto van die merrie wilt zien?
Het zou toch niet zo kunnen zijn dat jou mening hierdoor veranderd?
Omdat ik fokker ben en altijd nieuwsgierig waarom dingen anders uitpakken. Goede langgelijnde merrie inderdaad, geeft toch een geheel ander zicht op de mogelijkheden.
Toch wel grappig TS wist niets van de moeder nu heeft ze er een met foto en al en vlak om de hoek.
sarabande schreef:Met deze gegevens kan TS iets meer, daar ben ik in veranderd.
Ik zou nooit zelf met zon merrie fokken, ik zou toch wat meer zekerheden omtrent gezondheid, prestatie etc willen hebben, die gegevens zijn totaal afwezig in de hele merriestam.
WWisecracker schreef:Sommige mensen willen alleen maat de risico's heel dik benadrukken.
En over dat het zonde is van het dekgeld : Silvesters moet jij dat betalen ?????
Dan las ik nog ergens een stukje dat de zogenaamde echte fokkers voor de verbetering van het ras fokken.
Dat doet TS toch ook, ze is toch op zoek naar een hengst die de mindere kanten van haar merrie kan verbeteren?!!!!
Verder ga ik er niet meer op in.