Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Silly1972 schreef:Ik ben inderdaad niet echt thuis in het fokken, maar mij zegt een standfoto gewoon niks, het beste is gewoon bij de hengst te gaan kijken, daar zie ik veel meer aan. Zeker bij deze hengst zit dat prima in de mogelijkheden, dan kan je ook gewoon de bouw het karakter en de beenstanden veel beter zien, een foto is een momentopname.
Maar altijd fijn om zo'n onderbouwd antwoord te krijgen, daar hou ik van![]()
Het maakt mij totaal niet uit welke hengst je kiest, maar wilde deze gewoon onder de aandacht brengen, zeker omdat ik er zo'n ernorm fijn paard uit heb gekregen!
Pliensdream schreef:Moet ik nog steeds opzoek naar een hengst met ietsjes franse voorstand denk je?
zo nee, zou ik dan een hengst moeten zoeken met een langere en steiler kruis + steileachterstand?
Of misschien een hengst met een wat lagere schoft?
Komt misschien ook omdat ze alle spieren nog moet ontwikkelen, maar dan nog
Pliensdream schreef:Ik verkijk mezelf er misschien op omdat ze neerwaarts gebouwd is, maar ik vind het zelf bij niet echt een mooi iets in haar bouwKomt misschien ook omdat ze alle spieren nog moet ontwikkelen, maar dan nog

Pliensdream schreef:Zo had ik het nog niet bekeken
Bij carthino Z is het niet dat hij de springtechniek kan verbeteren bij het aanparingsadvies, of gaat dat eigenlijk "vanzelf" (springtechniek verbeteren) als je een springhengst erop zet?