Ik ben benieuwd wat jullie van mijn merrie vinden.
Het is een bijna 8 jarige merrie van Sambertino uit een grote new forest merrie.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotte002 schreef:Wat een leuk en interessant topic!
Het is een bijna 8 jarige merrie van Sambertino uit een grote new forest merrie.
[ [url=m/6aFiWO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ySz4q0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DRU9CD.jpg]Afbeelding[/url] ]
NoaHD schreef:Niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik ga het proberen!
@Josien_: Hele gave pony! De hals zou misschien wel wat langer mogen, maar ik heb geen idee of dat bij een welsh mag? Ze heeft een mooie lange rechte rug.
@rochiril: Ik vind hem een wat korte rug hebben, hoge schoft en een wat korte hals. (zou door het scheren kunnen komen). Verder vind ik het een mooi paard om te zien, fijne uitstraling.
Hier mijn merrieNew Forest d-pony, van Kantje's Carter (v. Kantje's Ronaldo). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Zelf vind ik haar een korte rug hebben, buikje mag er nog wat meer af en nog heel wat meer spieren![]()
[ [url=m/HKJssk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5j35Hk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/olYnf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
mutsiii schreef:Jammer dat topic zo stil ligt. ik vind het wel altijd interessant om te lezen.
Paar reacties hierboven al een deel paarden (geprobeerd te) beoordelen. Maar jammer dat niemand reactie gaf op mijn foto's daar.
Ik ga nog eens een poging doen of iemand deze paard kan beoordelen. Ben benieuwd.
Ze is nog maar net 3 jaar en in de groei waardoor ze nog wat overbouwd is.
1ste foto is van 2maand terug.
[ [url=m/izuELM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een recentere foto
[ [url=m/Vl1IVb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En foto van voor
[ [url=m/dDoGLZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Purrrfection schreef:Ik ga ook (nogmaals) een poging wagen.
Ierusju: Je fries is ietwat overbouwd, maar aflopend kruis. En inderdaad een zware hoofdhalsverbinding. Verder vind ik je paard mooi in verhouding.
Fennadev: Ik ben het met je eens dat hij een beetje zwak is in de achterhand. Vierkantmodelletje. Maar hij is zeker voor een shet heel mooi op gewicht.
Mutsiii: Zwakke achterhand en hals, op de voorhand gebouwd. Aflopend kruis, vierkantsmodel.
Kiekeboefje: Ze je shet z'n linkerachterbeen altijd zo neer? Hoofd-hals-lichaam vind ik mooi in verhouding. Achterbenen achter de massa.
Mijn paard is tientallen pagina's geleden gepost, maar ik heb sindsdien een fatsoenlijke standfoto die niet vertekent.
[ [url=m/zpddN2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ierusju: Je fries is ietwat overbouwd, maar aflopend kruis. En inderdaad een zware hoofdhalsverbinding. Verder vind ik je paard mooi in verhouding.
Fennadev: Ik ben het met je eens dat hij een beetje zwak is in de achterhand. Vierkantmodelletje. Maar hij is zeker voor een shet heel mooi op gewicht.
Mutsiii: Zwakke achterhand en hals, op de voorhand gebouwd. Aflopend kruis, vierkantsmodel.
Kiekeboefje: Ze je shet z'n linkerachterbeen altijd zo neer? Hoofd-hals-lichaam vind ik mooi in verhouding. Achterbenen achter de massa.
Mijn paard is tientallen pagina's geleden gepost, maar ik heb sindsdien een fatsoenlijke standfoto die niet vertekent.