Spookje schreef:Ik heb dit topic geopend in de hoop op een goude tip.
De gouden tip wil je echter niet horen. Sterker nog de gouden tip in bontjesland is er niet. Je houd oogkleppen op en staat niet open voor tips en ideeën.
Wat jij zoekt is een bonte tip
Maar iemand weren uit je topic gaat helaas niet lukken, het staat ieder vrij om te reageren en advies te geven. Wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten, maar zeggen jou mening hoef ik niet vind ik ronduit onbeschoft.Als je persé bont wil en dus meer risico wil lopen op een 'minder' paard heb je op dit moment blijkbaar keuze uit twee paarden. Blijkbaar is er niet meer, de meeste mensen met kennis van bontjes hebben hun neus nl. hier al laten zien. Misschien tijd om je dan te verdiepen in die twee en gaande weg kom je er misschien meer tegen.
(dus zoals ik nu doe ik ben aan het bladeren voor een bonte hengst). Hierbij gaat het in eerste instantie nog niet of het wel of niet bij mij leuk staat want het is mijn eerste bril en ik heb er geen verstand van. Als ik dan naar de brillenwinkel ga dan kan ik mijn voorkeur's monturen laten zien en dan kan ik professioneel advies krijgen over de brillen die ik oh zo mooi vindt!