Ik ga de hengst wel in de gaten houden
Wie zei dat fokken gemakkelijk was

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
s0173957 schreef:Bij Böckmann is hij zowel vers als met DV te verkrijgen.
http://www.boeckmann-pferde.com/de/hengste-zucht/hengste/frisch-und-tg/quattro-b.html
fokkertje schreef:je geeft een beetje aan puur naar een KWPN hengst te kijken, met niet al te veel duits bloed erin.
ik denk dat je idd een beetje moet gaan zoeken in ferro-bloed. Deze geeft over het algemeen maat, massa en beweging is toch altijd wel goed verankerd.
(flemmingh x ferro of zo iets gelijks zou ook goed kunnen passen.
Rhodium
Zjengis Khan (Rousseau x Rubinstein x Donnerhall x Argentinus)... misschien te Duits, maar heb er een prachtig veulen uit gefokt met maat en bot
Ampere
Amazing Star
Westenwind
Bon Bravour
sarabande schreef:Overbodige info Ceasario, ik zei eerder al dat haar moeder en grootmoeder haar verbeter punten niet hadden. Verder gaat het hier niet over jouw fokkerij, maar die van Sarabande
Het staat je vrij een eigen topic te maken met linken en foto's daarover
s0173957 schreef:Neem dan Quaterback è, een grotere stempelaar dan hem kom je niet tegen die, lijken bijna allemaal op hun vader...
Als ze dan hetzelfde karakter hebben ben je gezien...
krackertje schreef:Ik kom maar eens met Democraat.
Geeft maat, bot en verlengd niet in het middenstuk. Een hengst die takt en regelmaat vererfd en niet per definitie zijn kleur.
Er lopen ook steeds meer nakomelingen van hem in de subtop.
KWPN goedgekeurd en vrij van Jazz, Ferro, Flemmingh etc.
sarabande schreef:krackertje schreef:Ik kom maar eens met Democraat.
Geeft maat, bot en verlengd niet in het middenstuk. Een hengst die takt en regelmaat vererfd en niet per definitie zijn kleur.
Er lopen ook steeds meer nakomelingen van hem in de subtop.
KWPN goedgekeurd en vrij van Jazz, Ferro, Flemmingh etc.
Ik vind Democraat een super hengst, maar ga mijn korte rijpaardlijn niet vooruit brengen met Democraat.
Ik fokte in het verleden bij een zus van Saar al een goede Democraat die in Duitsland staat. Ik wil nu echt een meer doorgefokte hengst. Vandaar dat ik ook iets anders dan Metall zoek.
_San87_ schreef:Ik volg dit topic sinds de opening met veel belangstelling...
_San87_ schreef:Ik zag Rousseau al voorbij komen en de combinatie met Ferro bloed, lijkt mij een mooie keuze..
sarabande schreef:Klopt Bloempje maar die is sowieso diepvries, dus dat gaat niet
Carien87 schreef:Heb je weleens aan de trakhenerhengst Kasparov gedacht?
Hij geeft zijn kwaliteiten zeer goed door op zijn nakomelingen.
Succes
Kaja schreef:_San87_ schreef:Ik volg dit topic sinds de opening met veel belangstelling...
Dan zou ik nog maar eens goed gaan lezen..._San87_ schreef:Ik zag Rousseau al voorbij komen en de combinatie met Ferro bloed, lijkt mij een mooie keuze..sarabande schreef:Klopt Bloempje maar die is sowieso diepvries, dus dat gaat niet
Gelezen?Carien87 schreef:Heb je weleens aan de trakhenerhengst Kasparov gedacht?
Hij geeft zijn kwaliteiten zeer goed door op zijn nakomelingen.
SuccesIk weet dat ik zelf nog geen optie heb aangedragen en Saar kent mijn beweegredenen daarvoor, maar Kasparov? Serieus
Nee toch?
Grapje toch?