Citaat:Ik vind Trouwens Zizi -top (Tango X Ferro X Officier) ook een aansprekend dier uit een goede stam.
Wat vinden jullie ?
niemand een mening over deze combi ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik vind Trouwens Zizi -top (Tango X Ferro X Officier) ook een aansprekend dier uit een goede stam.
Wat vinden jullie ?
amaze schreef:Op mijn (voorlopige)lijst staan nu in willekeurige volgorde :
Rhodium
Tango
Don Jovi
Negro
Special D
Oscar
amaze schreef:Citaat:Ik vind Trouwens Zizi -top (Tango X Ferro X Officier) ook een aansprekend dier uit een goede stam.
Wat vinden jullie ?
niemand een mening over deze combi ?
sprakeloos schreef:Dan ga je er qua uitstraling niet op vooruit...
amaze schreef:sprakeloos schreef:Dan ga je er qua uitstraling niet op vooruit...
Dat zou wel kunnen...Uitstraling is niet een eerste vereiste maar wel iets waar ik ,zo mogelijk,rekening mee wil houden![]()
Waarom denk je dat specifiek?
Verwacht je icm Tango dan wel uitstraling te behouden ?
amaze schreef:Sprakeloos ;zou je mijn vraag alsnog willen beantwoorden ?
Waarom zou het evt veulen er kwa uitstraling niet op vooruit gaan ?Ik vind in elk geval dat ZZ-Top zelf juist een hele mooie uitstraling heeft
sprakeloos schreef:amaze schreef:Sprakeloos ;zou je mijn vraag alsnog willen beantwoorden ?
Waarom zou het evt veulen er kwa uitstraling niet op vooruit gaan ?Ik vind in elk geval dat ZZ-Top zelf juist een hele mooie uitstraling heeft
Nou, prima dan toch?!
Als je vrijdag goed opgelet zou hebben, weet je precies waarom ik dat zeg..
amaze schreef:Ik heb besloten opm Opium bij Special D te dekken .
bambam99 schreef:Ik heb nu een aantal drie- en vierjarige Special D's gezien uit heel verschillende moeders en ik ben er wel erg gecharmeerd van ze moet ik zeggen! Goede keus Amaze!
Sammie schreef:Je had Upperclass ook ooit nog in het vizier, toch? ben wel benieuwd naar de 'afval' reden.
Met special verwacht ik niet een echt groot paard. Maar hij is idd wel een van de weinige langgelijnde paarden die de laatste tijd zijn ggk in de dr-richting.
Sjoert schreef:Special is heeeeeeeeeel lieV.
echt waar![]()