Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Ik zou sowieso proberen om afspraken te maken over de kosten want die merrie is volgend jaar 19 en na een paar jaar leeg is het niet altijd even makkelijk om ze drachtig te krijgen op deze leeftijd.
devon04 schreef:Vinden jullie Jameson tegel vallen op het filmpje?
Ik vond hem wel wat gespannen maar zijn ze dat niet allemaal met publiek en andere hengsten op een vreemde locatie?
Is gewoon een vraag... ik ben nog nooit bij een kwpn HK geweest.
Ik vind hem wel heel gaaf maar vind dat hij op het filmpje niet perse gallopeerd voor een 10.
Maar dat kan in het echt of op een ander moment natuurlijk wel zo zijn.
Ik vind het wel echt een heel mooi dier.
truitje schreef:Giovanni verbetert toch vaak wel echt de gangen, souplesse en kracht van de merrie. Hij heeft geen korte rug zoals je graag wilt. Echter verbetert hij de andere punten wel die je noemt en geeft ook veel front door.
Voor Jameson wordt een tarief van 1750 euro dekgeld excl gevraagd en past wellicht niet in je budget? Wel een goed paard denk ik op hetgeen wat je wil verbeteren bij je merrie.
Geniaal vind ik niet erg verbeteren in de gangen en zijn nafok niet zo bijzonder. Karakters zijn wel goed
Wat dacht je van Romeo van Helgstrand? Verrichtingskampioen in Denemarken? Die heeft precies wat jij zoekt. Hij geeft een fijn karakter, geen lange rug, front, fijne gangen en uitstraling.
devon04 schreef:Wat vinden jullie trouwens van Jayson (Johnson x Negro) die toonde ook heel gaaf op een filmpje wat ik zag.
Mer1980 schreef:Ik vind 1750 voor een onbewezen hengst als Jameson erg veel, hij heeft laatst nog gewonnen, maar vond dat niet terecht, ik heb alle proeven gezien en Johnny Cash was wat mij betreft echt beter. ik weet ook niet waar ze in godsnaam de 7,5 voor stap vandaan getoverd hebben bij Jameson. Maar goed ik ben geen marketing machine en ook geen hengstenkeuringscommissie. Het is wel een hele ruige bok dat dan weer wel.
Voor achterbeen, souplesse en oprichting zou ik ook kijken naar Glamourdale of zijn zoon Gladiator, Jayson is ook een heel leuk paard maar ik vind Diëgo ook een mooie optie voor deze merrie. (nee ik heb geen aandelen bij van Olst)
livaro schreef:devon04 schreef:Wat vinden jullie trouwens van Jayson (Johnson x Negro) die toonde ook heel gaaf op een filmpje wat ik zag.
idd leuk dier, hij komt dan ook weer uit een hele goede moeder met heel veel sport erin en het veulen van vorig jaar eveneens van johnson is echt apart!!
Zelf heb ik zijn halfbroer in mijn bezit gehad, heel bewerkbaar met een super galop erin, dat was een oscar!! deze word nu richting prix st georges/inter I getraind
[ [url=m/bAwnkC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rkbRLD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tK8SXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FOx9TG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Ken je de moeder zelf?