Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Thesserd schreef:Ok, leek incoming... Die Welsh Cob is prachtig inderdaad, maar ik detecteer wel een beetje een Fries-achtige rug en hoge kontAangezien TS haar pony dat ook lijkt te hebben (TS, wil je een keer een goede standfoto van zijkant plaatsen?), ga je dat dan niet versterken? Of is het onzin wat ik nu zeg
@NatasjavE bedankt trouwens nog voor de uitleg verder, paar pagina's terug
Thesserd schreef:Ok, leek incoming... Die Welsh Cob is prachtig inderdaad, maar ik detecteer wel een beetje een Fries-achtige rug en hoge kontAangezien TS haar pony dat ook lijkt te hebben (TS, wil je een keer een goede standfoto van zijkant plaatsen?), ga je dat dan niet versterken? Of is het onzin wat ik nu zeg
@NatasjavE bedankt trouwens nog voor de uitleg verder, paar pagina's terug

darwin schreef:Het is een eerlijke hengst met een goed karakter ( wel hengst natuurlijk ).
Laatst was hij behoorlijk vervelend en dominant, maar dat kwam voor het grootste gedeelte doordat hij zo hoog in het voer stond voor de shows.
Hij loopt nu lekker in zijn zebrapak op de wei en is nu gewoon rustig.
KellyBokt schreef:darwin schreef:Het is een eerlijke hengst met een goed karakter ( wel hengst natuurlijk ).
Laatst was hij behoorlijk vervelend en dominant, maar dat kwam voor het grootste gedeelte doordat hij zo hoog in het voer stond voor de shows.
Ik snap dat het een hengst is en hij zal zo zijn hengstenstreken hebben!
Maar het gaat mij erom dat het geen hete renner is die schrikt van elk geluid bij wijze van spreke!
Het veulen wordt een recreatie paardje dus moet geen heet karakter hebben.
darwin schreef:Het is een eerlijke hengst met een goed karakter ( wel hengst natuurlijk ).
[ Afbeelding ]
Yvank_ schreef:darwin schreef:Het is een eerlijke hengst met een goed karakter ( wel hengst natuurlijk ).
[ Afbeelding ]
Heeft hij eczeem?
Dat is helaas wel erfelijk dus als dat zo is dan zou ik zeker voor Don Cremello gaan aangezien je dat niet moet willen fokken.
Mioux schreef:Weet je ook of je merrie eventuele (genetische) afwijkingen heeft? Anders zou ik dat ook even na laten kijken, dan weet je in iedergeval met zekerheid hoe het zit en waar je op moet letten.
Mioux schreef:Heel verstandig top !! Dan heb je in iedergeval zekerheid ! Zou sonde zijn als je alles uitgezocht hebt kwa hengst, er misschien wat is wat de merrie kan doorgeven wat niet goed is.
darwin schreef:Hij heeft absoluut geen zomerexceem, maar hij staat in wei tussen de bomen en langs een water en er zitten zowel muggen, vliegen en dazendat ik hem daar niet zonder deken neer kan zetten en deze deken had een betere pasvorm als een gewone vliegendeken.
KellyBokt schreef:Mioux schreef:Weet je ook of je merrie eventuele (genetische) afwijkingen heeft? Anders zou ik dat ook even na laten kijken, dan weet je in iedergeval met zekerheid hoe het zit en waar je op moet letten.
Nee dat weet ik zo niet.
Mocht het doorgaan dan gaan we haar natuurlijk eerst helemaal laten controleren bij de dierenarts!
En dan vragen we aan hem of Donna geschikt is om mee te fokken.