Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GJ9 schreef:Googel vind ik een prachtige hengst, en ik zou best graag terug fokken op Folio (zit bij hem in de vierde en bij Roosmarie in de derde generatie).
Wel denk ik dat ik dan echt een dressuurpaard fok, en geen Gelders paard. Springen zal ook wel tegenvallen. Ik houd hem wel in de gaten, maar ik denk niet voor dit jaar.
En dat zou weer mooi aansluiten bij het fokdoel van een gelderse. Wilawander schreef:Ja heb destijds meerdere veulens bekeken en was daarover zeer tevreden. Het is er helaas niet meer van gekomen met de hengst te dekken om gezondheidsredenen en heb hem de laatste jaren ook niet meer gevolgd. Maar moest gelijk aan hem denken toen ik je merrie zag. Ja is dezelfde vader. Polytraum.
NatasjavE schreef:Wilawander schreef:Ja heb destijds meerdere veulens bekeken en was daarover zeer tevreden. Het is er helaas niet meer van gekomen met de hengst te dekken om gezondheidsredenen en heb hem de laatste jaren ook niet meer gevolgd. Maar moest gelijk aan hem denken toen ik je merrie zag. Ja is dezelfde vader. Polytraum.
Polytraum is de grootvader van Winningmood. Winningmood is een Prado.
Vind Peking heel gaaf maar onder het zadel beter als los.
Los inderdaad wat gewoontjes in beweging.