Maar als deze 1m73 is...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
s0173957 schreef:We zijn hier eigenlijk een idiote discussie aan het voeren want zijn beide fan van de hengst...
Maar als deze 1m73 is...
[ Afbeelding ]
Zooist schreef:Heb antwoord van de Hengstenhouderij en dat is De Niro, maar ze raden ook Ferdeaux aan. Niet als bewezen hengst maar het lijkt ze mooi passen.
Laat ik even beginnen met dat ik geen fokker ben en dus alleen maar spreek vanuit mijn eigen (bescheiden) ervaring. Ik heb een paar hele leuke paarden zien komen uit de combi GribaldixRhodium (waaronder mijn eigen ruin). Rhodium voegde juist maat en front toe. Het enige is wel dat het karakter niet de makkelijkste is, dus wellicht dat hij daarop af zou vallen. De Rhodiums die ik tot nu toe heb gezien (ook uit andere merries) zijn wel werkwillig, maar vrij eenkennig en snel van hun stuk te brengen. Aimee schreef:Waarom dan niet Bretton Woods?
Johnson én De Niro, maat, front. Alleen niet bewezen. Maar goed, er zijn ook niet zoveel hengsten die echt bewezen GP leveranciers zijn. Daarmee houdt je de keuze heel erg klein. Volgens mij is een passende combinatie een grotere kans op succes dan enkel dekken met een bewezen hengst.
Suzanne F. schreef:cjb schreef:Ik gooi er even een hengst bij. Uptown.
Daar heb ik nou werkelijk nog geeneen leuk dier van gezien.
Dus als je bewezen wil dan valt die meteen af. Heeft zichzelf niet bewezen in de sport en qua nakomelingen ook niet.