Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Want hartstikke leuk lekker ril en moeilijk maar het schiet geen hol op als het karakter ze niet in staat maakt wat te leren.

smeetjoew schreef:En je moet je ook niet teveel focussen op een voorbeen. Het voorbeen is juist hetgene wat je eraan kunt rijden. Hoe beter ze gaan, hoe meer voorbeen ze krijgen. Er moet nog wel wat overblijven om eraan te rijden
vandaar dat ik aan Metall dacht. Sammie schreef:Welke andere eigenschappen zouden dat dan zijn?Karakter heb ik zelf andere ervaring mee en dat is sowieso veelal subjectief (hoe een karakter wordt ervaren). Rousseau's dan. Rhodium niet veel persoonlijke ervaring mee.
En dat is niet gebaseerd op 1 Rousseau nakomeling.. Persoonlijk ben ik er niet bang van, maar je kunt er niet iedereen mee wegsturen en als de TS zegt een fijner karakter te willen... Dan zou ik daar niet aan beginnen.
Jij zegt ik zou het niet doen op karakter én andere eigenschappen. Wat zijn die ándere eigenschappen dan dat jij het niet zou doen. Dan neem ik aan dat je doelt op maat, weke/sterke rug/lendenen, slecht/traag achterbeen, lange /korte nek, lelijke/mooie kop, sabel-/bokbenig.. Enz. Kel2004 schreef:Vivaldi is absolute favoriet, alleen denkt mn bankrekening daar anders over![]()
Dus mede daarom staan de jonge hengsten Desperado en Dreamboy heel hoog.
En aangezien we in vrij vroeg stadium binnen dit topic Krack C en Flemming in achter hebben gesteld ivm weke/zwakke rug en toch Vivaldi telkens boven komt drijven, ben ik ook verder gaan kijken en:
Amazing Star vind ik heel interessant
Dus dat zijn hele mooie hengsten voor een evt. tweede veulen
Sammie schreef:Dat is toch nog steeds een karaktereigenschapJij zegt ik zou het niet doen op karakter én andere eigenschappen. Wat zijn die ándere eigenschappen dan dat jij het niet zou doen. Dan neem ik aan dat je doelt op maat, weke/sterke rug/lendenen, slecht/traag achterbeen, lange /korte nek, lelijke/mooie kop, sabel-/bokbenig.. Enz.
Kaja schreef:Maar in vergelijking met de laatste jaren een flinke stijging...
En dat door Uthopia...
Één zwaluw maakt nog geen zomer...
Al is mijn special ook heel eerlijk.
Er zijn leukere en betere hengsten te bedenken. Absoluut geen vaderdier
Onder Kittel loopt ie aardig, maar de hengst blijft wel lasthouden van zijn wat neerwaartse romp. Heb er eigenlijk nooit wat aangevonden
Z'n zoon vind ik nog wel oké (en beter dan Scandic zelf).