[H] Welke hengst voor Nynke? (Extreem Stekelharige Zweetvos)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 14:02

* heeft ondertussen de 2 mods van dit forum gevraagd om een slotje*

SjakieXX schreef:
Waarom dan nog zekerheid vragen, als je al hebt gezegd dat je niet gaat dekken.

Zekers als het dan van de DA wel mag, dan toen doen? Dat klopt niet, dus hoef je het ook niet aan je DA te vragen. Ik denk dat er hele kundige mensen op Bokt zitten, jammer dat je naar zowat niemand in dit topic luistert. Alleen naar mensen die een leuke hengst aan mevrouw de TS laten zien, daar wordt op gereageerd, op die anderen word alleen maar fel op terug gereageerd, dat dat geen invloed enz. op dit topic heeft.

Lezen is niet moeilijk hoor, menig mens leert dat op de basisschool, had je wel op een hoger niveau geschat, blijkbaar niet dus. Hoe kinderachtig.

Ik heb het idee dat ik nog volwassener reageer dan jou. Dus ik betwijfel hier wie hier kinderachtig is . :)

Boras schreef:
Negeren Bitje en anderen, dat helpt het beste.
Met een normaal iq is het intussen perfect te begrijpen hoe Bitje hierin staat.
Dat anderen daar niet aan willen, is hun probleem.

Dit word het laatste berichtje waarschijnlijk wat ik hier schrijf, maar inderdaad.
Jammer dat er zulke mensen hier op bokt zitten, maar goed, niks aan te doen :).

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:03

Gattuso schreef:
SjakieXX schreef:

Zekers als het dan van de DA wel mag, dan toen doen? Dat klopt niet, dus hoef je het ook niet aan je DA te vragen. Ik denk dat er hele kundige mensen op Bokt zitten, jammer dat je naar zowat niemand in dit topic luistert. Alleen naar mensen die een leuke hengst aan mevrouw de TS laten zien, daar wordt op gereageerd, op die anderen word alleen maar fel op terug gereageerd, dat dat geen invloed enz. op dit topic heeft.

Lezen is niet moeilijk hoor, menig mens leert dat op de basisschool, had je wel op een hoger niveau geschat, blijkbaar niet dus. Hoe kinderachtig.

ach kom op he ,
iemand mag toch wel de da om hulp vragen of mag dat ook alweer niet?
en lezen is blijkbaar wel heel moeilijk want je gaat er maar over door.

En nu doe ik het alleen zeker? Nee, die anderen zagen er niet op door, nee klopt, was even vergeten dat ik de enige op deze wereld was die zo stom begaafd is dat die niet kan lezen, tuurlijk kan ik lezen, hoe achterlijk kun je zijn om iemand er voor uit te maken dat ze niet kunnen lezen. Jemig, ik snap echt waarom sommige mensen een hekel aan de mensheid krijgen.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:04

TS GAAT NIET FOKKEN MET NYNKE!!!!!!PUNT

KaasSouffle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:06

SjakieXX schreef:
[quoe="Gattuso"]
SjakieXX schreef:

ach kom op he ,
iemand mag toch wel de da om hulp vragen of mag dat ook alweer niet?
en lezen is blijkbaar wel heel moeilijk want je gaat er maar over door.

En nu doe ik het alleen zeker? Nee, die anderen zagen er niet op door, nee klopt, was even vergeten dat ik de enige op deze wereld was die zo stom begaafd is dat die niet kan lezen, tuurlijk kan ik lezen, hoe achterlijk kun je zijn om iemand er voor uit te maken dat ze niet kunnen lezen. Jemig, ik snap echt waarom sommige mensen een hekel aan de mensheid krijgen.[/quote]
ik had net in een eerder antwoord gezegd *Zo lotte volgens mij lezen ZE de heletijd over heen dat je niet gaat dekken met nynke*
dus ik bedoel niet alleen jij maar ik reageerde gewoon net op jou.

Lonka1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:11

sjakie.....4 blz terug stond eral dat er geen veulen kwam!!!!! En ik sluit me bij de laatste dames aan.....stroop smeren en viingers vastnaaien....ik vind het prima!!! Maar ik hou het voor gezien.....mn penny wacht op me!!! zie ik net nog een berich van jou sjakie....begiin me af te vragen hoe oud je eigenlijk bent??? En de kunde op bokt.....!?? Ga toch liever na een DA als je het'niet erg viindt.....al die verschillende meningen, niet alleen op dit topic maar overal op bokt.......kan nooit goed zijn dat half bokt zich uitgeeft voor DA of iemand met kunde in huis....

SjakieXX

Re: [H] Welke hengst voor Nynke? (Extreem Stekelharige Zweetvos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:12

Wie bent u om mij te gaan vertellen wat ik moet doen?

Ik zeg toch niet dat IEDEREEN kundig is, maar er zitten toevallig wel kundige mensen op Bokt, maar dat advies wordt volledig genegeerd.

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 14:17

SjakieXX schreef:
Wie bent u om mij te gaan vertellen wat ik moet doen?

Ik zeg toch niet dat IEDEREEN kundig is, maar er zitten toevallig wel kundige mensen op Bokt, maar dat advies wordt volledig genegeerd.

ohja? volgens mij niet hoor :n
volgens mij moet jij echt beter leren lezen. Want ik heb namelijk het advies wel opgevolgt,
want ik laat er namelijk geen hengst op zetten. Dat lijkt mij niet negeren?
en het hoeft ook niet 100x gezegd te worden, en al helemaal niet nog eens terwijl jullie weten dat er niets gaat
gebeuren. Ik zie dat je 16 bent, dus wie ben jij om zo te praten?

ik heb er maar streepjes onder gezet, misschien wat makkelijker te lezen.
zo, kon het niet laten om nog even te reageren als je het niet erg vind . :)

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:19

Je stapt wel een beetje heel erg van je laatste post af, slim.

Als ik alleen de streepjes lees, dan begrijp ik niet wat er staat, als ik de tekst lees, dan begrijp ik het wel, dus ik kan lezen.

Ik ben ik, ik praat normaal, ik val niemand aan, dat kun je tegen je moeder zeggen, die zit iedereen dik aan te vallen met haar, niet normale ABN posts.

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 14:24

SjakieXX schreef:
Ik ben ik, ik praat normaal, ik val niemand aan, dat kun je tegen je moeder zeggen, die zit iedereen dik aan te vallen met haar, niet normale ABN posts.

vind je dat?
SjakieXX schreef:

ja hoor. normaal , wat jij wilt.

Zo zie je maar dat dit dus nergens over gaat. eerst 1000en keren zeuren dat ik haar niet moet laten dekken.
terwijl ik al had gezegd dat ik dat niet doe, en vervolgens over mijn moeder beginnen. logisch :j

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:33

Ts heeft een gezegd dat ze NIET gaat fokken met Nynke.
Dringt het dan niet door erover op te houden?:=

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:38

Moderatoropmerking:
Wat een blamage hoe hier op 1 enkel punt wordt doorgezaagd, terwijl de TS al lang heeft aangegeven van het idee te zijn afgestapt. Voor de duidelijkheid: het is geen enkele bokkers verantwoordelijkheid om iemand van het idee om te fokken af te brengen, je kunt je mening geven dat het niet slim zou zijn, maar leg je mening dan uit en laat het daar verder bij, de beslissing om iets wel of niet te doen blijft ten alle tijden bij de TS liggen. Verder is dit geen topic onder Medisch, maar een topic over exterieur en hengstenkeuze, aangeven waarom je met de merrie niet zou fokken mag, maar er een hele discussie over onderhouden is hier offtopic, op de vraag welke hengst TS zou moeten kiezen is jouw antwoord dan 'geen, omdat' en dat is de enige nuttige ontopic bijdrage die je in zo'n geval kunt leveren, verder is het simpelweg niet de plaats om hier verder over door te gaan.

TS heeft aangegeven dat ze afziet van het dekken van de merrie, dit topic heeft daarmee geen reden meer om open te blijven, zeker niet gezien de manier waarop het verlopen is. Ik plaats hier daarom een slotje.