Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bo_San schreef:Alweer een tijdje niets meer laten horen, maar ik ben eruit. Ik ga dekken met Surprice, hij spreekt me erg aan (zijn vader nog meer) een jonge hengst die niet teveel kost. Voor een eerste veulen erg mooi, ik moet eerst zien hoe de merrie doorfokt. Ik kies voor een jonge Sir Donnerhall, waarbij Sir Donnerhall me erg aanspreekt, wellicht dat ik hem de volgende keer zelf ga gebruiken, maar voor een eerste veulen is hij me nog te duur.
Bo_San schreef:Ja ik ben me bewust dat bij gust blijven je de kosten kwijt bent, is ook wel een lastige.
Zou ook graag met sir donnerhall zelf dekken, maar dat is me echt een te grote gok (zeker voor een eerste keer) met de dekkosten van 2000,-
De link werkt trouwens niet, krijg nu alle hengsten te zien, welke bedoelde je ?
Rhea schreef:Ik zag dat je bij aanvang van het topic oa Rousseau als keuze had. Als je toch een gokje wil nemen waarom niet de Krack c x Rousseau, dan teel je mooi in op Flemmingh
Bel Ad Valk gewoon eens, kijken wat hij ervan vindt. Denk dat hij graag zijn hengst op zo'n merrie zet. En voor een goede merrie moet iets te regelen zijn...
Bo_San schreef:Welke hengst bedoel je ? Ad Valk van welk hengstenstation is hij ?
(ik ben niet echt heel bekend nog in de dekwereld)
Ik ga zeker eens seriues naar je suggesties kijken. Alleen inteelt op Flemmingh is dat wel wenselijk ... Ik wil zelf het liefst zo min mogelijk inteelt. En het karakter van de Krack C x Rousseau ... Ik vind het karkater erg belangrijk omdat mijn merrie niet de makkelijkste is, zeer sensible en erg snel in paniek.