Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Niemand heeft de waarheid in pacht en naast de weg liggen nog meer wegen. TS heeft een merrie met een heel fijn papier Gribaldi*Lagoheidor*Damokles*Ramiro Z. dat zijn 4 prijspaarden op een rijtje, 4 topverervers, met een wat kleine stokmaat (ongeveer dezelfde als Ratina Z en net wat groter dan jap grote peloup, gewoon om het even in de context te plaatsen). Als jullie dan geen ander advies kunnen geven dan opeten: zielig. Dat er ondertussen nog niet gelachen mag worden is nog het ergste van al
merelhof schreef:TS heeft een merrie met een heel fijn papier Gribaldi*Lagoheidor*Damokles*Ramiro Z. dat zijn 4 prijspaarden op een rijtje, 4 topverervers,
merelhof schreef:sarabande: we weten niet of er al dan niet predikaten in de moederlijn zitten want we hebben het papier niet gezien en denk niet dat TS daar research naar gedaan heeft. Als serieuze fokker zou je dat toch moeten weten. Als Gribaldi, Damokles en Ramiro Z geen topverervers zijn, dan weet ik het niet meer.
merelhof schreef:of de moederlijn weten we weinig omdat ze uit oldenburg komt, die kan heel goed zijn. Mijn advies, zie hoger is stedinger van sosath om de bloedaansluiting met landadel te krijgen. Als ratina 1,69 was dan loop ik morgen over de maan, maar dat ter zijde. Ze was geen 1,60 voor haar training begon, en mijn bron is zangersheide.
geinig
sarabande schreef:Maar dat is niet het enige punt, hoofdmoot is fok niet met een merrie zonder enig predicaat, dat is in deze tijd niet aan te raden.
) een deels goede basis meegeeft..Het gaat nog steeds over genetica.. Zelfs van Painted Black komen nog pony's, waar zou dat van weg komen ?NatasjavE schreef:We hebben het hier over de hanoveraanse Damokles en niet over de KWPN Damocles. Tenminste..volgens het linkje naar paardenfokken.

merelhof schreef:caesario: je hebt het niet begrepen als sarabande zegt dat het geen goede stam is is dat zo, anders heb je niet goed gelezenKnap opzoekwerk, merci, hier kan TS wat mee.
merelhof schreef:lezen sarabande lezen