anneliesdj schreef:Ik ga er vanuit dat TS werkt zoals de meeste mensen en dus niet door de weeks naar Den Bosch kan afreizen
ik werk ook zoals de meeste mensen, maar neem gewoon een dagje vrij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:Ik ga er vanuit dat TS werkt zoals de meeste mensen en dus niet door de weeks naar Den Bosch kan afreizen
Pliensdream schreef:Ja daar was ik ook al bang voor met de Tangelo..helaas blijft een pracht hengst!
Zaten we ondanks de foto's toch al goedhaar voorbeentechniek tsja die had ik niet verwacht, omdat ik zelf een keer de dierenarts erbij heb moeten halen omdat ze ineens met een enorme pus bobbel tussen haar voorbenen had.
Enige verklaring dierenarts dat ze met haar voorbenen erlangs schaaft en waarschijnlijk tijdens het springen, dus toen dacht ik zit wel goed met die voorbeentechniek.
totdat ik vanmiddag het filmpje zat waarbij ze ze toch laat hangenhaha so sta je altijd weer voor een verrassing
Zo zie je maar altijd goed om je paard terug te zien en je zelf op video

al een stuk minder dus
.
)

kan ik ook meer dan 3 dingen invullen (a)
). Dan komt er dus tevoorschijn bijv de verrichtingscijfers, extrieur en sportindex afstammingsrapport, goedgekeurde zonen, verrichtingsonderzoek, rontgen, nakomelingen enz.

Pliensdream schreef:Bedankt voor je uitlegik snap wat je bedoeld en je hebt helemaal gelijk!
![]()
Ik vind het echt super hoe je mij wilt helpen echt super bedankt daar voor!![]()
Op de kwpnstite kan je alle hengsten te voorschijn halen die goedgekeurd zijn/waren bij kwpn,
maar je kan d.m.v een zoek actie op extrieur ook zoeken naar geschikte hengten(maar dan mag je max maar drie dingen invullen). Dan komt er dus tevoorschijn bijv de verrichtingscijfers, extrieur en sportindex afstammingsrapport, goedgekeurde zonen, verrichtingsonderzoek, rontgen, nakomelingen enz.
Opzich zelf heel handig, jammer dat niet bij alle hengsten aan aanparingsadvies staat dat is denk ik meer van de laatste tijd.
Citaat:Jammer genoeg fokt hij klein hoogtemaat is -2,19 cm en hij is zelf al maar 1.63
Silly1972 schreef: