Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb hem vorige week gezien en was echt onder de indruk. Karakter is helemaal top!
[***] schreef:Dank je![]()
Ik zal proberen een videoband van hem te scoren als dat mogelijk is, in het echt bekijken wordt um niet meer voor het dekseizoen denk ik. Positief dat hij ook NRPS is!
martichr schreef:[***] schreef:Maat is bij mijn merrie niet zo'n probleem, ze is 1.68. De zwakke rug misschien wel, maar ik weet niet of mijn merrie een weke rug heeft of dat het gewoon van de veulens komt. Ze fokt het in ieder geval niet door.
Ben benieuwd naar je veulen martichr!
Ik ook..Verwacht haar..
half april.. zal dan wel wat foto's sturen..eerst maar zien of er een levend gezond veulen af komt..

[***] schreef:Voor de rijpaardrichting heeft mijn merrie zelf al veel bot en moet ze dus veredeld worden ipv nog zwaarder, met het laatste hoef ik op de keuring niet mee aan te komen. Van Odermus bracht ze al een ouderwets type.
Ik vind Contanga en Ferro wel mooi bloed, daar niet van. Als Maestro luxe zou fokken... Heeft ie al veulens lopen?
[***] schreef:Gefeliciteerd.
Veel bloed en mooi koppie ben ik absoluut met je eens. Lijkt op papa. En wat een stelten inderdaad.
Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze 'uitgevouwen' is.

alleen het onderstel is nog wat wankel.. echt een vroege.. had een weekje langer mogen zitten.. [***] schreef:Tis inderdaad een superknap ding.
Ik las op stallion.com dat hij een afwijkende voorbeenstand heeft. (toontredend, aan één kant). Vind ik wel een minpuntje. Verder vererft ie front en uitstraling, dat is wel te zien ook aan dit veulen.