Vulina schreef:En For Ferrero niet wou je zeggenIk denk dat van deze verr onderzoeken Livius en Ladignac veel meer dekken.
Van For Ferrero staan 150 nakomelingen geregistreerd. Valt alles mee dus.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik denk niet dat Lloyd luxer zal fokken met Charmeur er achter, sowiezo zijn er nog geen veulens van dus niks bekend over de nafok.
Elisa2 schreef:Ben ik het mee eens, hij vererft ook heel wisselend vind ik..van enorm goede paarden naar "beperkte" ponietjes om het even oneerbiedig te zeggen.
Ik zou zelf echt een luxe fokkende hengst gebruiken die makkelijk kan schakelen, Totilas bloed is daar niet verkeerd voor..maar eigenlijk heel jammer dat Total US niet meer dekt. Die had hier mooi opgepast denk ik.
Babootje schreef:Elisa2 schreef:Ik denk niet dat Lloyd luxer zal fokken met Charmeur er achter, sowiezo zijn er nog geen veulens van dus niks bekend over de nafok.
Charmeur zelf geeft wat grovere paarden met een in het algemeen toch wat lastiger karakter.
Maar bij ons staat dan wel weer een hele fijne, maar dan wel weer uit een Rousseau merrie met een meer luxe bouw dan het paard van TS. Governor vind ik van de Totilassen de minste.
janderegelaa schreef:Vulina schreef:Eens met Janne, luxe vanuit Totilas heb ik maar weinig gezien.. Charmeur geeft vaak wel body, maar ze blijven luxe.
Heb je Trafalgar wel eens goed bekeken? En die fokt beter dan Total US.
[***] schreef:Waarom
Als je nu dekt heb je waarschijnlijk een mei veulen
Sjarett schreef:Je kan nu met een hengstenhouder prima de afspraak maken dat je dit jaar 1 keer probeert. Niet drachtig geen kosten, behalve dan de verzendkosten, en dan volgend jaar verder dekken met dezelfde hengst. Heb ik al meerdere keren gedaan.
mariekie schreef:Vrees dat ik het een jaar op moet gaan schuiven. Iedereen raad het af om nu nog te beginnen.
janderegelaa schreef:Elisa2 schreef:Ben ik het mee eens, hij vererft ook heel wisselend vind ik..van enorm goede paarden naar "beperkte" ponietjes om het even oneerbiedig te zeggen.
Ik zou zelf echt een luxe fokkende hengst gebruiken die makkelijk kan schakelen, Totilas bloed is daar niet verkeerd voor..maar eigenlijk heel jammer dat Total US niet meer dekt. Die had hier mooi opgepast denk ik.
Moet je wel eerst de merrie testen...