Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
s0173957 schreef:Kheb er zelf 2, en heb er gisteren nog enkele zien lopen... bij praktisch allemaal is dat gewoon het beeld...
Johnson geeft heel veel poppetjes met een actief achterbeen dat qua bewegingsmechanisme dikwijls nog net wat meer kon ondertreden...
Ik ben trouwens absoluut geen KWPN-man, BWP en Oldenburg is het enige waar ik wat van af ken...
s0173957 schreef:Heb er zaterdag nog eentje gezien, won een aanlegtest hier in België, superleuke 4jarige, maar ook dat achterbeen dat wel mooi actief was maar wat te ver naar achter gedragen werd hoor.
Ook weer zo'n poppetje wel.
janderegelaa schreef:s0173957 schreef:Heb er zaterdag nog eentje gezien, won een aanlegtest hier in België, superleuke 4jarige, maar ook dat achterbeen dat wel mooi actief was maar wat te ver naar achter gedragen werd hoor.
Rhea @ [HK] Deel 2: Herenigde Pennies zijn niet te stoppen!
Deze won de Noord Holland vorige maand. Is gewoon een tank. (1.74 geloof ik en ze is pas 3)
s0173957 schreef:En BW is ook een reus... meer wat is Boston STH?
Hij geeft gewoon heel dikwijls poppetjes, vraag hier maar na bij mij, bij Kajanus, essiesilly, heleenxx,...
Johnson geeft gewoon hele goeie dressuurpaarden, echt een goeie hengst, heeft hij al genoeg bewezen en ik ben er echt fan van (zou er anders geen 2x van laten dekken) maar geeft heel dikwijls poppetjes.
De jouwe, uit Fatinels, is nu ook niet direct een beer è...
[ Afbeelding ]
s0173957 schreef:En BW is ook een reus... meer wat is Boston STH?
Hij geeft gewoon heel dikwijls poppetjes, vraag hier maar na bij mij, bij Kajanus, essiesilly, heleenxx,...
Johnson geeft gewoon hele goeie dressuurpaarden, echt een goeie hengst, heeft hij al genoeg bewezen en ik ben er echt fan van (zou er anders geen 2x van laten dekken) maar geeft heel dikwijls poppetjes.
De jouwe, uit Fatinels, is nu ook niet direct een beer è...
[ Afbeelding ]
s0173957 schreef:1m70 kan best, maar een beer van een paard zal het nooit geworden zijn... mijn 5jarige is ook 1m69, maar blijft een poppetje...
s0173957 schreef:Heb er zaterdag nog eentje gezien, won een aanlegtest hier in België, superleuke 4jarige, maar ook dat achterbeen dat wel mooi actief was maar wat te ver naar achter gedragen werd hoor.
janderegelaa schreef:s0173957 schreef:1m70 kan best, maar een beer van een paard zal het nooit geworden zijn... mijn 5jarige is ook 1m69, maar blijft een poppetje...
Boston is ook 1.73 als 3 jarige...We hoeven toch ook niet meer van die tanken? Groot en sjiek.
http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/135668