Hengst voor palomino: Zambuka x Houston

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:01

zie er toch mensen opzitten :D

Casca

Re: Hengst voor palomino: Zambuka x Houston

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 01:22

Haha, ik had gehoopt dat door een topic te openen de keuze makkelijker zou worden, plan gefaald :+

Helabitha, bedankt, ik had toen wel gelezen over dat verhaal maar wist niet dat het een Skovens was..

Ik wil wel graag bij het kwpn blijven.. Of een bekendere bewezen Duitse hengst.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 14:01

Gutgut, ik heb vanaf het begin gezegd: "Vivaldi vind ik lelijk, die doen we absoluut niet" :P (mijn mening van foto's, heb hem volgens mij nog nooit in het echt gezien, maar hij spreekt mij op de foto's absoluuuut niet aan, ik stoor me altijd aan zijn hals/nek, alleen op de 3-jarige foto's spreekt hij me wel aan).
Maar goed, nu had ik Dreamboy en zijn nakomelingen gezien, toch maar wat naar Vivaldi en nakomelingen gaan kijken, en nou zit ik toch te denken.. Hij lijkt wel mooie grote nakomelingen te geven met een langer voorbeen.. En ook erg belangrijk, goed nuchtere nakomelingen!

Zou Vivaldi toch passen?

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:31

Met Vivaldi zou ik toch een beetje oppassen, weet niet, straks krijgen je een klein en smal paardje, dat wil je ook niet neem ik aan?
Zhivago komt in me op.. Spreekt dat je aan?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 14:57

Hij lijkt wel te vergroten, dus klein? En ik lees ook dat veel mensen aangeven dat ze net een half jaar tot een jaar nodig hebben om uit te zwaren. Dan worden ze wel breed.. ?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:20

In mijn ogen zou Vivaldi goed kunnen passen..voor de massa hoef je niet bang te zijn dat vererft je merrie wel door.Vivaldi fokt een mooi lang voorbeen,maat en bloed..rug is een aandachtspunt maar dat kan jouw merrie wel hebben.

Van Vivaldi is al meer bekend van de nafok dan van Zhivago..maar goed,daar betaal je dan ook voor..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:05

Vivaldi is wel een hengst met enorme bewegingen. Op jouw merrie zou ik het geloof ik wel aandurven, zeker omdat ze zelf aardig wat massa heeft :) Heb wel eens vernomen dat hij zoveel dekte dat zijn bevruchtend vermogen minder was.