Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FriesWytske schreef:Ik druk jouw helemaal de grond niet in. Dat ik over die artrose begon, was omdat ik dat ergens had gelezen.
SjakieXX schreef:Maar als jij zo'n topic tegenkomt, wat doe je zelf, juist het ook diegene afraden, ben je net zo bezig als die anderen, die in jouw ogen je kleineren, dus dan weet jij het zelf toch ook beter? Beetje vaag om nu te gaan zeggen dat Bokt alles beter weet, nee, dat weten ze niet, jij vraagt toch om hun mening, die geven ze en als jij daar niet tegen kunt, moet je geen topic openen.
Je zegt dat ze niet wordt gedekt, maar toch nog om zekerheid vragen bij de DA en als die zegt dat het kan, dan wel weer opeens, raaaar.
Mariska_28 schreef:Wat klote voor je dat je merrie zo jong al atrose heeft.. Hopelijk kan ze nog een beetje pijnvrij door het leven straks. Ik snap best dat je graag een veulen uit haar wilt, maar gelukkig zijn jullie nuchter genoeg om in te zien dat je daarmee kans hebt dat de geschiedenis zich nogmaals zal herhalen.
Misschien had je in je eerste bericht beter kunnen omschrijven dat het een "dagdroom"topic was. Want ik snap de personen die hier reageren met "doe het niet" ook heel goed. Helemaal omdat daar ook mensen bijzitten die zelf paarden met atrose van dichtbij hebben meegemaakt (of zelfs hebben moeten laten gaan). Beetje jammer dat je ouders zich in dit topic opwerpen als verdediging voor jou, heb je helemaal niet nodig. Maarja daar heb je helaas geen controle over.
Succes met je merrie, en sterkte!
moyra schreef:over niks ?
Het gaat over het welzijn van een paard EN VEULEN.
Deze discussie was al in gang voor je aangaf dat je niet ging dekken.
Altans ik hoop ook dat je dit echt niet doet.
SjakieXX schreef:Maar als je het niet doet, waarom dan nog wel aan de DA vragen, je weet toch het antwoord dan al? Beetje vaag om het dan te gaan vragen als je zelf het antwoord al weet.
Maar goed, het is jouw beest, jouw plezier en jouw kijk ergens op, want wij doen niets goed, jij weet het alleen maar beter.
SjakieXX schreef:Maar als je het niet doet, waarom dan nog wel aan de DA vragen, je weet toch het antwoord dan al? Beetje vaag om het dan te gaan vragen als je zelf het antwoord al weet.
Maar goed, het is jouw beest, jouw plezier en jouw kijk ergens op, want wij doen niets goed, jij weet het alleen maar beter.
SjakieXX schreef:Waarom dan nog zekerheid vragen, als je al hebt gezegd dat je niet gaat dekken.
Zekers als het dan van de DA wel mag, dan toen doen? Dat klopt niet, dus hoef je het ook niet aan je DA te vragen. Ik denk dat er hele kundige mensen op Bokt zitten, jammer dat je naar zowat niemand in dit topic luistert. Alleen naar mensen die een leuke hengst aan mevrouw de TS laten zien, daar wordt op gereageerd, op die anderen word alleen maar fel op terug gereageerd, dat dat geen invloed enz. op dit topic heeft.
Lezen is niet moeilijk hoor, menig mens leert dat op de basisschool, had je wel op een hoger niveau geschat, blijkbaar niet dus. Hoe kinderachtig.
SjakieXX schreef:Waarom dan nog zekerheid vragen, als je al hebt gezegd dat je niet gaat dekken.
Zekers als het dan van de DA wel mag, dan toen doen? Dat klopt niet, dus hoef je het ook niet aan je DA te vragen. Ik denk dat er hele kundige mensen op Bokt zitten, jammer dat je naar zowat niemand in dit topic luistert. Alleen naar mensen die een leuke hengst aan mevrouw de TS laten zien, daar wordt op gereageerd, op die anderen word alleen maar fel op terug gereageerd, dat dat geen invloed enz. op dit topic heeft.
Lezen is niet moeilijk hoor, menig mens leert dat op de basisschool, had je wel op een hoger niveau geschat, blijkbaar niet dus. Hoe kinderachtig.