[H] Welke hengst voor Nynke? (Extreem Stekelharige Zweetvos)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:38

Wat klote voor je dat je merrie zo jong al atrose heeft.. Hopelijk kan ze nog een beetje pijnvrij door het leven straks. Ik snap best dat je graag een veulen uit haar wilt, maar gelukkig zijn jullie nuchter genoeg om in te zien dat je daarmee kans hebt dat de geschiedenis zich nogmaals zal herhalen.

Misschien had je in je eerste bericht beter kunnen omschrijven dat het een "dagdroom"topic was. Want ik snap de personen die hier reageren met "doe het niet" ook heel goed. Helemaal omdat daar ook mensen bijzitten die zelf paarden met atrose van dichtbij hebben meegemaakt (of zelfs hebben moeten laten gaan). Beetje jammer dat je ouders zich in dit topic opwerpen als verdediging voor jou, heb je helemaal niet nodig. Maarja daar heb je helaas geen controle over.

Succes met je merrie, en sterkte!
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 25-04-11 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:38

FriesWytske schreef:
Ik druk jouw helemaal de grond niet in. Dat ik over die artrose begon, was omdat ik dat ergens had gelezen.

In mijn berichten zeker? maakt niet uit verder, maar om dan gelijk daar mee het topic in te stormen en vervolgens
te schrijven dat je 'tegen mij bezig bent' vind ik wel erg 'sneu'.

Vooral omdat ik meerdere malen aan heb gegeven dat ik sowieso nog naar de kliniek met haar ging en dan ook
even te overleggen met de kliniek of het uberhaupt wel kan.

FriesWytske

Re: [H] Welke hengst voor Nynke? (Extreem Stekelharige Zweetvos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:40

Nee, niet in jouw berichten. Heb dat topic toen een tijdje meegelezen.

En ja, ik heb een zeer talentvolle merrie moeten laten gaan die een vorm van artrose had. Ook op zeer jonge leeftijd. Dus ik heb er zeker ervaring mee

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:41

SjakieXX schreef:
Maar als jij zo'n topic tegenkomt, wat doe je zelf, juist het ook diegene afraden, ben je net zo bezig als die anderen, die in jouw ogen je kleineren, dus dan weet jij het zelf toch ook beter? Beetje vaag om nu te gaan zeggen dat Bokt alles beter weet, nee, dat weten ze niet, jij vraagt toch om hun mening, die geven ze en als jij daar niet tegen kunt, moet je geen topic openen.

Je zegt dat ze niet wordt gedekt, maar toch nog om zekerheid vragen bij de DA en als die zegt dat het kan, dan wel weer opeens, raaaar.

dan wel? nee , vragen of het evt, mogelijk is? ja.
Maar dan nog, de kliniek zegt waarschijnlijk toch nee. dus waarom doorzagen? :)

En inderdaad, dan zou ik ook zeggen dat het beter niet kan, maar als het al meerdere malen is/word gezegd is het gewoon
zinloos. en al helemaal als de TS al meerdere malen heeft gezegd dat ze het (toch) niet zal doen.
dus nee, ik snap niet dat jullie zo doorgaan :)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:42

Waves schreef:
Ik weet geen moer van fokken maar wil graag even zeggen dat ik vind dat je heel wijs reageert op alle kritiek. Zeker voor een 14 jarige ;)

_/-\o_

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:43

Mariska_28 schreef:
Wat klote voor je dat je merrie zo jong al atrose heeft.. Hopelijk kan ze nog een beetje pijnvrij door het leven straks. Ik snap best dat je graag een veulen uit haar wilt, maar gelukkig zijn jullie nuchter genoeg om in te zien dat je daarmee kans hebt dat de geschiedenis zich nogmaals zal herhalen.

Misschien had je in je eerste bericht beter kunnen omschrijven dat het een "dagdroom"topic was. Want ik snap de personen die hier reageren met "doe het niet" ook heel goed. Helemaal omdat daar ook mensen bijzitten die zelf paarden met atrose van dichtbij hebben meegemaakt (of zelfs hebben moeten laten gaan). Beetje jammer dat je ouders zich in dit topic opwerpen als verdediging voor jou, heb je helemaal niet nodig. Maarja daar heb je helaas geen controle over.

Succes met je merrie, en sterkte!

dat was het eerst niet echt, als we het hebben over een 'dagdroom'.
Ik zat er al een tijdje gewoon aan te denken samen met stalgenoten, dus ik besloot dit topic te straten voor een evt. match.
En ondertussen kijken of het uberhaupt wel kan, en over 4 weken nog vragen of de kliniek weet of het wel kan.
Maar ik wist niet dat bokt zo 'slim' was om mij te vertellen via mijn vorige topic of mijn berichten om dat even duidelijk te maken.
Nou klaar toch? ik geef jullie gelijk, het kan beter niet. Nou wat is het probleem nu dan? :)

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:44

Waves schreef:
Ik weet geen moer van fokken maar wil graag even zeggen dat ik vind dat je heel wijs reageert op alle kritiek. Zeker voor een 14 jarige ;)

haha dankje :+

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:44

maar als je een match vind kan je er nog niks mee.
Zonde van de tijd die er in gestoken word.

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:45

moyra schreef:
maar als je een match vind kan je er nog niks mee.
Zonde van de tijd die er in gestoken word.

en een discussie beginnen over niks vind je niet zonde van de tijd?
raar..

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:47

over niks ?
Het gaat over het welzijn van een paard EN VEULEN.
Deze discussie was al in gang voor je aangaf dat je niet ging dekken.
Altans ik hoop ook dat je dit echt niet doet.

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:48

moyra schreef:
over niks ?
Het gaat over het welzijn van een paard EN VEULEN.
Deze discussie was al in gang voor je aangaf dat je niet ging dekken.
Altans ik hoop ook dat je dit echt niet doet.

hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het niet doe?
ik ben niet een of andere ziele gast die een pony dekt terwijl het helemaal niet kan
en daarna een veulen heb met evt. scheve benen en atrose. nee dankje ;)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:49

ik mag het hopen.

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:50

Maar als je het niet doet, waarom dan nog wel aan de DA vragen, je weet toch het antwoord dan al? Beetje vaag om het dan te gaan vragen als je zelf het antwoord al weet.

Maar goed, het is jouw beest, jouw plezier en jouw kijk ergens op, want wij doen niets goed, jij weet het alleen maar beter.

KaasSouffle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:51

zo lotte volgens mij lezen ze hier de heletijd over het stukje heen dat je nynke niet laat dekken want ze gaan er maar over door :Y)

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:52

SjakieXX schreef:
Maar als je het niet doet, waarom dan nog wel aan de DA vragen, je weet toch het antwoord dan al? Beetje vaag om het dan te gaan vragen als je zelf het antwoord al weet.

Maar goed, het is jouw beest, jouw plezier en jouw kijk ergens op, want wij doen niets goed, jij weet het alleen maar beter.

ik reageer hier niet meer op, inderdaad zonde van de tijd. gelukkig weet ik van mijzelf dat ik het niet doe.
Wat jullie denken moeten jullie zelf weten.
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 25-04-11 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

KaasSouffle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:52

SjakieXX schreef:

je mag toch altijd nog voor de zekerheid vragen daar is toch niks mis mee?

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:53

Gattuso schreef:
zo lotte volgens mij lezen ze hier de heletijd over het stukje heen dat je nynke niet laat dekken want ze gaan er maar over door :Y)

lezen is heel moeilijk hoor, vergis je daar niet in :oo

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:54

Ja het is denk ik het beste om niet meer te reageren.. Al is dat moeilijk :=
Zoals me oma zou zeggen: Pak een pot stroop en smeer op je mond :P In dit geval op je vingers :+

_Bitje_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 13:55

doei schreef:
Zoals me oma zou zeggen: Pak een pot stroop en smeer op je mond :P In dit geval op je vingers :+

tja, of even een mod tippen en vragen om een slotje :P
wat ik nu ga doen }>

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:56

Waarom dan nog zekerheid vragen, als je al hebt gezegd dat je niet gaat dekken.

Zekers als het dan van de DA wel mag, dan toen doen? Dat klopt niet, dus hoef je het ook niet aan je DA te vragen. Ik denk dat er hele kundige mensen op Bokt zitten, jammer dat je naar zowat niemand in dit topic luistert. Alleen naar mensen die een leuke hengst aan mevrouw de TS laten zien, daar wordt op gereageerd, op die anderen word alleen maar fel op terug gereageerd, dat dat geen invloed enz. op dit topic heeft.

Lezen is niet moeilijk hoor, menig mens leert dat op de basisschool, had je wel op een hoger niveau geschat, blijkbaar niet dus. Hoe kinderachtig.

KaasSouffle_

doei schreef:

of naai je vingers aan elkaar vast :Y)

Anoniem

Toch sneu dat een 14 jarige zich hier volwassener gedraagd dan sommige volwassenen hier.. Jeetje }:0
TS, alsnog succes gewenst, ook met je pony en ik hoop voor je dat er op wat voor manier verbetering in komt! ;) Verstandige keuze van je, en wie weet kom je alsnog een ander leuk veulen of paardje tegen :)

KaasSouffle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:57

SjakieXX schreef:

Zekers als het dan van de DA wel mag, dan toen doen? Dat klopt niet, dus hoef je het ook niet aan je DA te vragen. Ik denk dat er hele kundige mensen op Bokt zitten, jammer dat je naar zowat niemand in dit topic luistert. Alleen naar mensen die een leuke hengst aan mevrouw de TS laten zien, daar wordt op gereageerd, op die anderen word alleen maar fel op terug gereageerd, dat dat geen invloed enz. op dit topic heeft.

Lezen is niet moeilijk hoor, menig mens leert dat op de basisschool, had je wel op een hoger niveau geschat, blijkbaar niet dus. Hoe kinderachtig.

ach kom op he ,
iemand mag toch wel de da om hulp vragen of mag dat ook alweer niet?
en lezen is blijkbaar wel heel moeilijk want je gaat er maar over door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:58

SjakieXX schreef:

En dit is ook niet waar, want Ts heeft 2 of 3 pagina's terug al aangegeven NIET met de pony te dekken omdat ze meer informatie heeft gezocht naar aanleiding van opmerkingen hier, maar iedereen blijft er maar over door zeiken en zagen, dat is het probleem hier. Ik was vanaf pagina 2 al een stuk minder geduldig geweest met jullie als ik TS was geweest.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:59

Negeren Bitje en anderen, dat helpt het beste.
Met een normaal iq is het intussen perfect te begrijpen hoe Bitje hierin staat.
Dat anderen daar niet aan willen, is hun probleem.