Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lilliputter schreef:Zou wat zijn om daar nu nog mee te dekken
Aimee schreef:Wil je helemaal geen Trakehner-bloed (in een KWPN hengst) of alleen geen volle Trakehner?
sarabande schreef:Rivaldo schreef:Contango is een Contender
Tis toch niet waar
Maar ik had het over het diepvries niet over de hengst
Ben heel blij met mijn eigen Contango
TICKELS schreef:Ik kom nog even terug op Scandic.
Hier in de regio lopen al diverse Scandics rond. Ze lopen allemaal wat voorover, romprichting is meestal neerwaarts. In de beweging zijn ze snel stuwend.
Zonder uitzondering allemaal grote platte voeten met weinig verzenen.
Van verschillende ruiters heb ik gehoord dat ze nog niet zo gemakkelijk te rijden zijn, zeker niet als je de oprichting wilt gaan vragen.
Voor de hengstenkeuze laat ik het woord aan een ander over, ik ben meer ruiter als fokker.
Mosh schreef:TICKELS schreef:Ik kom nog even terug op Scandic.
Hier in de regio lopen al diverse Scandics rond. Ze lopen allemaal wat voorover, romprichting is meestal neerwaarts. In de beweging zijn ze snel stuwend.
Zonder uitzondering allemaal grote platte voeten met weinig verzenen.
Van verschillende ruiters heb ik gehoord dat ze nog niet zo gemakkelijk te rijden zijn, zeker niet als je de oprichting wilt gaan vragen.
Voor de hengstenkeuze laat ik het woord aan een ander over, ik ben meer ruiter als fokker.
Ben ik blij dat ik mijn Scandic (en nog wel meer!) hier totaal niet in herken. Dus hoe bedoel je 'zonder uitzondering'. Echt zwart praat dit![]()
voyou schreef:Maar wel erkend door het KWPN. Of vind je dat niet genoeg?