Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
merelhof schreef:@sarabande, heb gewoon te doen met de TS, mag dat? Of moet je dan predikaten in je merrielijn hebben?
NatasjavE schreef:Voor stb opname bij het NRPS moet de merrie 1.57 metenOkey...idee.![]()
Ga met je pony naar het NRPS om haar daar voor stamboek opname aan te bieden. Ze is 155...mooi voor het fokken van de E-maat. (hebben ze niet bij het KWPN)
Van de fokleiding kan je een goed overwogen fokadvies krijgen, die hebben de merrie tenslotte in het echt zien lopen.
Kabouterdans schreef:NatasjavE schreef:Voor stb opname bij het NRPS moet de merrie 1.57 metenOkey...idee.![]()
Ga met je pony naar het NRPS om haar daar voor stamboek opname aan te bieden. Ze is 155...mooi voor het fokken van de E-maat. (hebben ze niet bij het KWPN)
Van de fokleiding kan je een goed overwogen fokadvies krijgen, die hebben de merrie tenslotte in het echt zien lopen.
haha xXLianneXx schreef:ik heb ook ff gegoogeld![]()
aan mijn advies heb je waarschijnlijk niet veel want ik heb er niet echt verstand van![]()
http://home.planet.nl/~palsm030/Paddox.htm
deze hengst klinkt leuk er staat een medich raport bij alleen ik heb geen idee wat dat inhoud![]()
misschien heb je er wat aanverveling he