sarabande schreef:ullaatje schreef:Goeie keuze denk ik.
Gut is er nu al een keuze gemaakt
Ja ,en aan jou heb ik ook wat ...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande schreef:ullaatje schreef:Goeie keuze denk ik.
Gut is er nu al een keuze gemaakt
karinna schreef:Heb er misschien overheen gelezen, maar Amaze ging je voorkeur uit naar de Dressuur, Springen of zou het je niet uitmaken?
karinna schreef:Toch zijn die Lauries crusador xx nakomelingen wel interessant of ben ik nu abuis?
sarabande schreef:Terwijl dat op deze afstamming wel de meest voor de hand liggende keuze is, wil je niet achteruit fokken.
karinna schreef:Denk niet dat er uit deze merrie 'iele' sprinkhanen komen, daar is Lorain te robuust voor naar mijn idee (zoals je weet helemaal mijn smaak).
amaze schreef:sarabande schreef:Terwijl dat op deze afstamming wel de meest voor de hand liggende keuze is, wil je niet achteruit fokken.
Het is maar net wat je fokdoel is...![]()
Ik wil geen iele sprinkhanen fokken ,maar een degelijk (sport)paard met hardheid en uitstraling .
amaze schreef:Jammer genoeg is mvv ook Nimmerdor, en dat lijkt me ivm het karakter niet verstandig....
Raggel schreef:Het is alsof negatieve eigenschappen zich ook nog sterker doorzetten.
haha .. Ik weet het niet hoor, wetenschap is niet mijn ding
Raggel schreef:amaze schreef:Jammer genoeg is mvv ook Nimmerdor, en dat lijkt me ivm het karakter niet verstandig....
Dan moet je ook niet terug willen foken op Farn, want bij die hengst ligt de oorzaak van het karakter....
Wat ik me wel afvraag is of hengsten cq. merries uit verder als de 4e generatie nog wel invloed hebben op
het veulen zowel in exterieur als karakter.
Pipo schreef:Santano, ook een hengst die qua papier volgens mij wel jouw smaak is.
) kom ik uit op Voice.
sandradeboer schreef:Het is wellicht de bekende weg (zie mijn profiel), maar na het lezen van dit hele topic (jaja) kom ik uit op Voice.
- KWPN goedgekeurd van Duits/Nederlandse afstamming
- Sperma gemakkelijk in Nederland te verkrijgen
- Voor nog gunstig dekgeld
- Buiten de bestaande bloedlijnen zoals Amaze dat wil
- Super karakter
- Goede moederlijn
- Recent nationaal succesvol geklasseerd
- Zeer goed veulenrapport
- Veulens hebben een mooi front, lange halzen, lopen met veel balans, een goede houding en een goed gebruik van het achterbeen
- Heb recent een aantal enters en twenters gezien, en geloof me, allemaal grote exemplaren.
- Als je eigenaren van Voicejes moet geloven, hebben ze allemaal een superkarakter.
Je kunt een DVD met nakomelingen verkrijgen bij Oldenhoff.
Succes Amaze!
Helemaal vergeten te reageren...