Moet toegeven dat ik die Clochard en Haico echt ontzéttend mooi vind zeg! Heb er weinig gezien die én bont waren én nog over een dosis "gezonde" kwaliteit beschikken!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vorstin schreef:janderegelaa schreef:Edit: Hij komt er natuurlijk nooit zo op als je wilt
Misschien een keer een beroepsfotograaf inhuren?Flauw.........ik weet het.
1) Net als Tamar doe ik volgend jaar een Friese merrie onder een bonte warmbloed hengst. Wel het liefst 1 met een expressieve draf. Het veulen zou ik graag laten registreren. Iemand inmiddels tips of dit bij het Barockpinto Stamboek (Deense) kan?
2) Weet Jan bijv. hoe het zit met een voorlopig papierloze kruising: Ik heb een merrieveulen gekocht uit een KFPS moeder (uit hele goede stam) en papierloze vader (Bonte Bart van manege Vrieswijk, zit WPN bloed in). KAN ik nu toch op de 1 of andere omweg manier een papier bij dit veulen krijgen? Bijv....AES? Tips welkom. (PS veulen loopt nog bij moeders)
Ans schreef:Ik heb een nakomeling van de bonte Gaye van manege Vrieswijk, loopt ook nog bij moeders, zij is een merrie van Rolex.
Staat jouw veulen bij manege Vrieswijk?
Hoe organiseer je zo'n papier stap voor stap en wat zijn de kosten ben ik wel benieuwd naar?
janderegelaa schreef:Limbo kán nooit homozygoot zijn. Daar heb je 2 bonte ouders voor nodig. Volgens mij is hij dood maar als hij dat niet is staat hij in Frankrijk.
janderegelaa schreef:Limbo gaf niet gegarandeerd een bont veulen want ik ken een bruine.
Als je gegarandeerd een bont veulen wilt zijn er wel een paar andere hengsten die je kunt gebruiken.
janderegelaa schreef:Limbo gaf niet gegarandeerd een bont veulen want ik ken een bruine.
Als je gegarandeerd een bont veulen wilt zijn er wel een paar andere hengsten die je kunt gebruiken.
Charaz schreef:janderegelaa schreef:Limbo gaf niet gegarandeerd een bont veulen want ik ken een bruine.
Welke als ik vragen mag?