Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[***] schreef:Wederom, lees het topic eens helemaal door ipv de laatste 2 reacties, kijk naar de eerdere hengstenkeuze's en je hebt je antwoord.
Aimee schreef:Veel succes met fokken.
[***] schreef:Duits lijkt me op zich wel wat, zolang het maar geen diepvries is en er gewoon in mijn woonplaats vers sperma geleverd kan worden. En een KWPN papier moet er ooit ook bij kunnen.
[***] schreef:Ik fok tenminste, als je er ook ooit eens mee begint zul je wel merken dat het vaak een compromis sluiten is en niet zo zwart wit als 'die hengst die je daar noemt past geweldig'. Dat weet je trouwens sowiezo 10 jaar later pas.
Volgens mij werd jij juist geirriteerd omdat je Weyden weer noemde, waarom ontgaat me op deze springmerrie, en dan als argument dat Parcival ook een dressuurhengst is

Oregon schreef:Ik wou nog (een poging doen) een nuttige bijdrage te leveren maar gezien de reacties die je geeft zie ik het nut er niet echt van in. Zoals Aimee zegt: ik heb ook het idee dat je heel goed weet wat je wilt dus misschien handig om daar ook wat meer voor uit te komen ipv (bijna) iedere reactie af te wijzen.
[***] schreef:Ik wijs niet iedere reactie af. Maar ik heb duidelijk aangegeven waar ik naar op zoek ben, zomaar een hengst noemen die je leuk vindt zonder dat ie ook maar in de richting van het gevraagde komt wijs ik dan af ja.
Yootha schreef:Hij heeft als sportnaam Himalaya. De beweging hebben ze allebei. Zowel moeders als vaders kan goed bewegen.
[***] schreef:Maat is bij mijn merrie niet zo'n probleem, ze is 1.68. De zwakke rug misschien wel, maar ik weet niet of mijn merrie een weke rug heeft of dat het gewoon van de veulens komt. Ze fokt het in ieder geval niet door.
Ben benieuwd naar je veulen martichr!
Verwacht haar..
half april.. zal dan wel wat foto's sturen..eerst maar zien of er een levend gezond veulen af komt..