Van harte gefeliciteerd, hij is prachtig! Dat snoetje en die stelten eronder, geniet ervan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:xmarliez schreef:Ja hij zit nog helemaal in de kreukels haha. Maar het maakt voor mij toch niet uit hoe hij gaat lopen. Ik hou hem sowieso en ik ben nu al helemaal gek op hem
Heb je plek om hem te houden? Hoeveel stallen/ruimte heb je eigenlijk? Heb je Nero nog?
xmarliez schreef:Ik twijfel nog enigszins over de keuze voor dit jaar. Mijn voorkeur gaat toch uit naar For Ferrero. Die geeft alles door wat ik zoek in een paard het enige waarvan ik denk dat het niet zal verbeteren is de schwung/lossigheid. Merrie heeft weinig schwung in de draf en is natuurlijk een beetje kort en daardoor soms ook wat strak.
McLaren had ik daarvoor als optie maar ik vind het fijn om te weten hoe nakomelingen het onder het zadel doen dus daarvoor moet ik nog even wachten. Al verwacht ik wel dat hij een goed karakter en een mooie uitstraling door zal geven net zoals FF.
Finest Selection had ik graag willen gebruiken maar die dekt helaas niet meer. Erg jammer.
Hier nog mensen die mij op compleet andere gedachten kunnen brengen of juist kunnen bevestigen?