Hengst voor Desperado x Métall x Darwin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vulina

Re: Hengst voor Desperado x Métall x Darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 08:40

Maar ga je dan niet alleen uit van wat je op je hk hebt gezien Elisa? Ik heb hier op stal nu aardig wat Governors staan, de meesten nog 2 jaar. Op 1 na echt groot zat! En kwalitatief hele fijne dieren met allemaal een prachtig koppie.

Elisa2

Re: Hengst voor Desperado x Métall x Darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 08:44

Ja, dat is wel mijn uitgangspunt inderdaad..omdat er ook een enorm groot aantal mee liep.

Maar wellicht is het een merrie maker ;-} {grapje} sowieso natuurlijk even afwachten wat ze op de keuringen en aanlegtesten gaan doen.

Luca1968

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 16:14

Ailill schreef:
Daarom stel ik ook Governor voor, die heeft net wat meer massa én lengte :)

Dat is een extreem mooi veulen, komt jou 'kennende' v. voornamelijk het meelezen, ook uit een goede merrie. Al lijkt de merrie wel een tikkeltje langer en ranker te zijn dan de merrie van TS.

Governor vind ik eveneens een erg fijne hengst. Heb hem gebruikt op de moeder van de Desperado (helaas veulen verloren). Echter vind ik bij de Desperado dat ik moet gaan voor vrij bloed. Door nu een vrije hengst te gebruiken, fok ik mezelf niet helemaal klem. Ik wil namelijk een merrieveulen uit deze lijn aanhouden voor de toekomst.