Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Contender bloed zou mooi zijn, maar vaak is hij gebruikt op bloedige merries, dus veel van de hengsten hebben een hoog volbloed aandeel.
Er is nog een ouderwetser type GP paard met contender bloed dacht ik, staat in Nederland maar kom even niet op de naam. Hij is zwart en geeft zeer goede karakters.
Weet iemand wie ik bedoel?

Sizzle schreef:Kwa ijver is er niets mis met Voltaire, lief ook wel maar ik ken ze alleen als bijzonder ril en zeker niet voor de gemiddelde ruiter.
Maar goed dan komen we weer terug bij een eerder probleem, iedereen kent weer andere dieren.
GJ9 schreef:Zal vanavond alle opties weer bekijken en ook pb's beantwoorden!
Fashion Hill heb ik in het VO gezien en dat was echt totaal niet mijn type. De lendenen en croupe vond ik echt vreselijk.
Kimberley zelf vind ik een plaatje maar ken er ook geen nakomelingen van. Je zou zeggen dat die toch zijn kansen gehad moet kunnen hebben in de Gelderse fokkerij.
Of had hij niet een matig rontgen rapport? Merrie zelf is op haar 16e nog prok geworden en haar Wilson zoon was geprikt (Wilson zelf heeft een bemerking) en die was ook schoon.