Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Apart kleurtje is verkooptechnisch zeker een pre, maar met een overschot aan palomino en valk zou ik dan voor een zwarte hengst kiezen. Ook de kleurtjes markt kent verzadiging. Voor de veiligheid van de merrie wil je de hengst max. 15cm groter hebben (ivm maat veulen in de baarmoeder en voor kunnen drinken daarna).
Omdat je voor de verkoop wil fokken zou ik een gangenhengst mits die ook op een niet gangen merrie gang doorgeeft zeker niet laten staan.
Robynn schreef:tamary schreef:Apart kleurtje is verkooptechnisch zeker een pre, maar met een overschot aan palomino en valk zou ik dan voor een zwarte hengst kiezen. Ook de kleurtjes markt kent verzadiging. Voor de veiligheid van de merrie wil je de hengst max. 15cm groter hebben (ivm maat veulen in de baarmoeder en voor kunnen drinken daarna).
Omdat je voor de verkoop wil fokken zou ik een gangenhengst mits die ook op een niet gangen merrie gang doorgeeft zeker niet laten staan.
Het veulen past zich aan aan de baarmoeder, dus technisch gezien zou ze ook voor een grotere hengst kunnen kiezen