Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
caboclo schreef:Maar t gaat hier om de hengste keuzen dus laten we het on-topic houden!
NatasjavE schreef:Zeer beslist geen westernrassen op deze pony. Die gaan de croupevorm alleen maar verslechteren en niet meer lengte in het lijf geven. Zal ook een horizontaal aangezette hals geven.
Ik blijf herhalen als er perse met deze pony gedekt moet worden....dan met een NRPSer of een Duitste Rijpony.
Die geven rijtypische modellen.
En met klem...eerst het exterieur en gangen dan pas naar de kleur kijken.
Maar zeker naar aanleiding van de PB,...koop een goede fokmerrie. Voor heel leuk geld heb je nu een buitencathegorie fokmerrie uit een bewezen moederlijn.
caboclo schreef:geen idee hoe of wat de spellingcontrole werkt
ben dyslectisch sorry
maar ik heb al eerder gezegd hoe of wat dat dit niet mijn keuze is..!!
ik zoek mee voor die mensen want anders zoudens ze het paard van de buren er bijwijzevan op zetten!!!!!
caboclo schreef:als je goed leest lees je dat alleen de benen op de foto zijn gezet!
maar hier gaat het topic niet over
ik vraag jullie voor een passende hengst!
niet of de merrie nou wel of niet gedekt moet worden of ze nou wel of niet op de foto staat of wat dan ook
graag nu on-topic
we zijn inmiddels al op pag 5 en heb bijna geen hengsten keuze aangeboden gekregen mits via pb!