Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Andante schreef:Zooo, dat is een interessant veulen, PP x Jazz. Ik ben benieuwd of ze maandag drachtig wordt gescand!
Andante schreef:Ik ben bijzonder nieuwsgierig, ik hoop dat ze morgen drachtig wordt gescand! Zo'n combinatie zie je niet snel, dus dan wordt het eventuele veulen erg interessant om te zien. Weet je al wat je met het veulen gaat doen, mits ze morgen drachtig wordt gescand, of nog niet?
Het is bijna jammer dat de dracht zo lang duurt.
Wuis schreef:Ik dacht dat je juist een kleinere maat voor jezelf wou fokken? Maar nu is hij eigenlijk per definitie al voor de verkoop?
Het komt op mij een beetje vreemd over nu (''gaat zeker niet voor een klein bedragje weg).
Maargoed, desalniettemin blijf ik érg nieuwsgierig naar het veulen, vind het een leuke combi.
zie datum van de rest Setteli schreef:Ze is ongeveer 1.53 dus er moeten nog wel wat cm bij op. Maar moeders was met 2,5 jaar ook krap 1.60 en is nu ook tegen de 1.70.
Ze is heel leuk, ontzettend lief en knuffelig. Heel anders dan haar moeder. Ben een beetje bezig met longeren, maar nog te weinig tijd om heel actief mee bezig te gaan. Straks als de klok weer een uur vooruit gaat, gaan we echt aan de gang.
De Jazz is inmiddels drachtig van haar 2e veulen, nu van Don Cremello du Bois, ze moet nog ongeveer 6 weken